Šla jsem do kuchyně nalít si limonádu.Adam mě následoval a když jsem si ji nalívala zamračil se na mě.
"Tvoji rodiče tu nejsou a ty budeš pít limonádu?!"
"A proč ne?" vůbec jsem nechápala o čem mluví
"Tak snad vytáhneš něco lepšího ne?" zasmál se
"Jo jasně😂"
Vytáhla jsem teda Jacka danielsa.
"To máš jen tohle?" tázavě zvedl obočí
"Něčím začít musíme" zasmála jsem seDalší hodinu jsme pili a vesele si povídaly.Po dlouhé chvíli se naše pohledy setkaly a nastalo ticho. Nedokázala jsem odtrhnout zrak od jeho zelených očí.Prostor mezi nima se začal pomalu zmenšovat a já za chvíli cítila jeho teplý dech na tváří.A pak mě políbil a já mu polibky opětovala.Pomalu se přesunul níž a začal mě líbat na krku a rukama mi začal vyhrnovat tričko. Stoupla jsem ,chytla ho za ruku a odvedla ho nahoru do pokoje.Jakmile jsem zavřela dveře vrhli jsme se na sebe.Začal mě líbat a přesunul mě na postel.Sundal mi tričko a líbal mě na krku a já mu vzdychla do tváře.V té chvíli jsem mu sundala tričko a rukama jsme prejížděla přes jeho břišáky.Rozepl mi podprenku a odhodil ji do rohu pokoje.Přesunul se k mým prsům a přisál se k jedné bradavce a poté si začal hrát i s druhou.Začal si vytvářet mokrou cestičku až k lemu mým riflím,které ze mě společně s kalhotkama jediným pohybem sundal a odhodil.Vnikl do mě jedním prstem a následně přidal i druhý prst.A začal rychlými pohyby prstama pohybovat.Pomohla jsem mu s kalhotama a trenyrkama.A on si na mě lehl,opřený na rukách a vnikl do mě,ze začátku to trochu bolelo ale pak se bolest změnila v rozkoš.Začal zrychlovat a přirážet a po chvíli se udělal se a já hned po něm.Svalil se vedle mě a společně jsme oddychovali a za chvíli jsme oba usnuli.
Po probuzení mě hrozně bolela hlava.
"Adame!" křikla jsem na něho když jsem si uvědomila co se stalo
"Hmmmm" zamručel
"Proč tu ležíme nazí v mé posteli??" stále jsem zařazena
Prudce si sedl a rozhlídl se
"Do prdele!!Do prdele!! Vždyť mám Didi!!Nesmí se to dozvědět!!"
"Nedozví se to to když za ní nepoběžíš jí to hned vyžvanit!"
"Barboro!! Moc mi nepomáháš"křikl na mě
"No tak se stalo"
"Ty to nechápeš ona te nesnáší!! A na víc jsem ji podvedl s tebou!!"
"Jak jako se mnou??"
"Barboro! Známé se už od školky vždycky jsem ti pomáhal.Tak bys pro jednou mohla pomoct ty mě!!A přestat se chovat jako namyšlená kráva!!"
Nevěřícně jsem na něho hleděla
"Kdybych nebyl s tebou mohl jsem být dávno ve fotbalovým družstvu.Jenom si mě celé ty roky zdržovala!! Jsi jenom rozmazlenej maléj fracek!!"
A to už jsem nevydržela
"Ven!!"
"Cože?"
"Vypadni!!"Seděla jsem na posteli a nohy jsem měla přitáhnutý k tělu a brečela jsem.Jakmi tohle mohl říct.Rozbrečela jsem se ještě víc.
Tak tohle je 5 část!!!Jj já vám zapomněla říct ze jsem tam přidala toho adama jako jejího kamose az později,tak snad to nevadí😂😂A či říkáte na to co se stalo mezi Barcou a Adamem? Omlouvam se za chyby
Markeeet
ČTEŠ
Nikdy jsem NEMĚLA... (ff of Vadim)
Fiksi PenggemarNeměla jsem zájem,nechtěla jsem,ale objevil se...a pak se to pokazilo! Všechno! ...Po chvilce se otočil a ležel tak že ja byla uvězněna pod nim.Rukama se opíral o postel aby na me neležel plnou vahou.Studovala jsem jeho obličej centimetr po centimet...