Ráno když jsem se probudila za pomoci slunečních paprsků které na mě dopadaly, tak ležel vedle mě ještě spící Honza, byl tak roztomilej když spí. Rychle jsme se zvedla a oblékla si tričko adidas a černé legíny. Šla jsem udělat snídani, byly palačinky s jahodovou marmaládou "jo nic moc ale jako rychlovka to stačí" říkala jsem si v duchu. Umíchala jsem těsto šla smažit. Už jsem měla asi 10 palačinek když slyším jak někdo pomaličku jide po chodbě, otočila jsem se a tam stál Honza s úžasem v očích "ahoj lásko" prohlásila jsem "dobré ráno zlato"dodal potichoučku Honza. Sedl si ke stolu a začal jíst moje palačinky. "Dneska budu muset asi za hodinku odejít na sraz s Dogem, tak se budeš moct jít projít po Pardubicích kdyby si chtěla"řelk Honza já jen souhlasila a šla si obléct hezčí triko s nápisem SWAG. Když jsem došla do kuchyně už tam nebyla ani jedna palačinka a to já eště ani jednu neměla podívala jsem se na Honzu a zrovna dojídal tu poslední když jsem se na něj zamračila tak on se na mě kulišácky usmál. Už jsme pomali museli vyjít. Já si obula svoje nike boty které jsem tam měla jediné. Když jsme vyšli tak já se hned odpojila a šla svou cestou s myšlenkou že se hned ztratím. Ale ani jsem to nemusela říkat a už jsem trčela někde uprostřed lesu, když jsem vytahovala mobil z kapse abych zavolala Honzovi aby pro mě přijel tak tady jak naschvál nebyl signál 'se vztekem jsem kopla do listí a ozvalo se jen zašustění padajících listů na zem' bylo mi trapně nevědět kde su a ani nevím jak se odsud dostanu... Po asi hodině chození okola a marného hledání východu z téhle džungle jsem za sebou uslyšela něčí kroky a přibližovaly se neskutečnou rychlostí, ale když jsem se chtěla otočit tak jsem akorát do někoho nebo něčeho vrazila a spadla na zem "auuuu nemůžeš dávat pozor?!"zasyčela jsem po tom a už si jen pamatuji jak mi dával přez hlavu pytel a já se ocitla v černo černé tmě..
Taaak a je tu další díl :) sice kradší ale trochu napínám :D
ČTEŠ
Pravá láska? |FF of MenT Konec
FanfictionAhoj já jsem Lucka a povím vám můj příběh "vymyšlený". Je mi 17let mám střední blond vlasy, štíhlou postavu a nepatlám na sebe žádné patlanice v podobě make-up. Tak jo příběh se nejdříve odehrává u mě ve městě když je den před tou slavnou akcí utube...