Den před utuberingem

310 16 1
                                    

Začalo to jako normální den.. ráno vstát, ranní hygiena, obléct se a jít se nasnídat. A tak to bylo i po celý den.

***********************
Nebylo zrovna nejdřív a já byla venku s Dendou (jinak Denda je moje nejlepší kamarádka), bylo už celkem dost pozdě, ale my jako drsňačky chodily po nádraží sem a tam, a vykládaly si různé blbosti, ale hlavně o Utuberingu a vždy když jsem si na to vzpoměla, že už zítra pojedu navštívit mojeho nejoblíbenějšího youtubera "MenTa" s VIP Lístkem tak jsem dělala fakt blbosti (ano bylo mi to blbe tam skákat po Denči a hulákat jak pářící se pavián, ale já už jsem taková), že se na nás dívali lidi okolo.. Bylo už fakt pozdě a já se musela s Denčou.. sice nechtěně rozloučit ale musela jsem, jinak bych ráno asi nikam daleko nedošla. Už 10hod.večer a já s Denčou se stále nedokálaza rozloučit. Ale stejně jsem to překousla a rozloučila se s ní.

Pohled Lucky"mě"

Rozloučily jsme se a já šla domů, byla celkem tma a já jako malá se bála jít sama domů takovou dálku od nádraží, ale musela jsem to vydržet. Sice malíma krůčka jsem šla, ale jistě se břibližovala k mému domu. Už jsem ho viděla, a v hlavě mi proběhl malí ohňostroj útěchy. Rychle jsem se rozběhla ke dveřím, ale vidím, že to dobrý nápad nebyl po 5 krocích tam byl jak naschvál patník chodníku a já jako lachtan sebou plácla na zem "bože proč já" řekla jsem si a rychle se zvedala z té studené a tvrdé země. Znovu jsem se rozběhla a prudce zastavila u dveří kde jsem odemkla a rychle za sebou zabouchla. Už jsem byla u sebe v pokoji a jako první jsem se podívala na youtube jestli někdo nevydal nové video. Ale mohla jsem to čekat..BYLO. "JO"vykřikla jsem. Hned se mi na obličeji rozzářil úsměv. (ale já jsem nemohla normálně hned jít se podívat na to video) doběhla jsem do kuchyně a ze špajze jsem vytáhla popcorn strčila jsem ho do mikrovlonky a jak jsem vytáhla misku ze skříně tak byl hotový. Sedla jsem si v pokoji k televizi našla jsem youtube a...."VOZÁÁÁP" Začala jsem se fakt chlámat, protože měl na hlavě květináč.

Na obrázku v médiích jsem já 😂 (jem pro info 😂)

Tak tohle je konec první části 😂😏 Pokud se vám tahle část líbila nezapomeňte dát ⭐budu vážně ráda. Jsem ráda za každé přečtení. Tak ahoj příští díl 😘

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat