14

75 6 7
                                    

Další pusa mu přistála na špičce nosu "heleeee dej mi eště kouseek" udělal smutný výraz Honza "ale prosimtě tady někomu nestačila třičtvrtina pizzy" zašklebyla jsem se a dál ho trápila tím, že jsem na něm seděla dál.
"Heeej budu brečet" posmutněl Honza a já se zasmála "no prosimtě" řekla jsem pobaveně a Honza si dal ruku na obličej a dělal zě brečí. Přitulila jsem se k němu a oddělala mu ruce z obličeje, když jsem je držela začal se smát a rychle chytil moje zápěstí a přetočil mě pod sebe "aaaau ty si ale hajzlík" zasmála jsem se a Honza si vzal kousek pizzy a začal si ji vychutnávat a mlaskat jak nějaké prasátko. "Ty si vážně prasátko" zasmála jsem se ale  Honza si dál vychutnával kousek pizzy.

Když pizzu dojedl měl celou pusu od kečupu a pomalu se ke mě začal přibližovat začala jsem se otáčet do stran ale to nepomohlo Honza chytil moji hlavu mezi ruce a dal mi pusu na pusu která se prohloubyla tím že mi honza začal jazykem jezdit vrchním patře zubů abych mu dovolila vstup do mé pusi, já okamžitě dovolila a už jsme válčili jazyky. Honza se ode mě odlepil a položile si jeho čelo na to mé a dívalse mi do očí.
"A teď jsme oba od kečupu" začal se fakt nahlas smát a já hned po něm "ty si hroznyy" vykřikla jsem a začalansebou škubat ale taky se smá.
Honza nepovoloval a dal mi prsty před pusu "šššššššš ti nepomůže sebrala si mi pizzu a teď budeš pykat" zasmál se a začal mě lechtat "neeee Honzo prosím"chchotala jsem se fakt hodně.

Bylo už ani nevim kolik když jsme se konečně pustili a šli se umýt, protože s pizzou na puse nebudu chodit ani doma. Rychle jsme teda došli do koupelny a začali jsme se vyslékat. Už jsme byli nazí a vlézali si do vany s napuštěnou teplou vodou. Honza si sedl pode mě a já si sedla na něj tak abych měla svoji hlavu na jeho hrudi a viděla mu do obličeje.
Tak krásný pocit bezpečí a domova s jednou dokonalou osobou.
Honza nabral na svůj prst pěnu a otřel mi ji o nos "tak ty chceš zase válku?"byla to taková otázka neotázka a už jsem i bez heho odpovědi brala do ruk pěnu a dávala mu ji na hlavu "neee můj objem" zasmál se a setřel si hlavu svou rukou "si myslíš že si ji neumyješ když máš objem čuně" zasmála jsem se a cákla jsem mu na hlavu vodu taky mi to oplatil ale tím že mi ji cákl do obličeje.

tak dobře takový klídek díl po tom minulím 😄😂
Snad se bude líbit a ádyos 😘

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat