Restaurace "1"

143 12 1
                                    

Asi po 2 hod.podepisování a focení si za mnou konečně došel přisednout na pohovku a řekl "tak co kam si tedy vyrazíme?" Podívala jsem se na něj se zamyšleným výrazem a napadla mě zrovna nějaká restaurace. Honza souhlasil a když se rozloučil se všemi youtubery tak jsme mohli vyrazit. Asi v půlce cesty nezáživného se seznamovaní mě Honza chytl za ruku a spokojeně se na mě usmál 'jako kdyby mu nic nechybělo'. Já se začervenala a podívala se mu do jeho krásně zelených očí. Byl tak krásnej, já to nevydržela a "Honzo víš jak si krásný?"teďka už jsem se pořádně začervenala. On se na mě sladky usmál a řekl "tak děkuju, nevím doteď." Honza byl už taky trochu začervenalí ale držel to, najednou ruka mu z moji ruky sjela pomaly na bok a přitiskl si mě k sobě. Já byla mimo... spokojeně jsme šli celou cestu takhle vedle sebe dokud jsme nenašli tu restauračku. Byla tam pizza a to nám stačilo, zašli jsme do ní a sedli si hned k prvnímu stolu u okna. Jenže to nebyl dobrý nápad, zrovna v tu chvilku co jsme byli do sebe zahledění nás asi viděli nějaké fans skrz okno, a už to bylo, asi 5 lidí bylo naskládáno kolem stolu a naráz se přemlouvali "Mentee můžu fotkůů?" Honza se tvářil hodně otráveně (taky se mu nedivím, ani nepozdraví, nenechaj mu chvilku odpočinek a to nejhorší ruší mu soukromí) podívala jsem se na ty lidi obrátila jsem oči a říkám "vážně Menta nemůžete nechat napokoji ? Měli jste celou akci potkat ho tak zaním teď nedolízejte."ukázala jsem prstem na dveře. Oni se na mě podívali a už se klidili. Měla jsem dobrý pocit. Honza se zasmál "tak to bylo hustý. Děkuju moc sám bych to nedokázal." Zabloudil očima po restauraci a poškrábal se za krkem. Podívala jsem se na něj "dlouholetá praxe" zasmála jsem se. Honza se ke mě přiblížil byl asi dva cenťáky přede mnou. Prohlížela jsem si ho odzhora dolů, než jsem stihla něco říct políbil mě a rychle odtrhl. Zůstala jsem zamrzlá u stolu "to bylo aby si mě umlčel?"prohodila jsem. On se mi podíval do očí "ne tohle jsem chtěl udělat už ve vlaku jen jsem se styděl.

Tohle je konec další části jestli se vám líbila nezapomeňte dát ⭐, budu ráda. Jsem ráda i za každé přečtení..Děkuju ;) .

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat