pomoc ?

122 7 1
                                    

Po 5sekundách pípání to zvedla "ahoj, stalo se něco" ozvalo se z druhé strany telefonu "ahoj Lucka se pořád nevrací a nebere telefon"řekl jsem asi s trochu větším strachem v hlase a hledal po pokoji svoje klíče od auta. Denisa se je uchechtla "ale to je u ní normální" řekla zase naopak s pobaveným hlasem. Naštval jsem se a típl to, klíče už jsem měl najité a spěchal ze schodů rychle do garáže s autem.

***********
Po 15min.jsem dojel k domu Martina a zaparkoval hned před vchodem jeho domu. Když jsem byl u dveří zazvonil jsem na zvonek s nápisem Carevovi, hned po zazvonění mi neotevřel nikdo jiný než Martin "Čus kámo" pozdravil jsem ho a on jen kývl hlavou do pozdravu. Viděl jsem v něm ten nechápaví pohled tak jsem mu hned vysvětlil. "...A proto jsem tady, aby si mi pomohl ji najít" dořekl jsem svůj proslov a Martin se šel hned obléct, protože mezi dveřma stál jen v boxerkách radši jsem se ho ani neptal proč, protože jsem si to dokázal vysvětlit. Stál jsem u dveří už 10 minut a po třetí jsem na něj řval ať si pohne ale na nic. Po asi 15 minutách vyšel z domu ale nebyl sám vedle něj stála Denisa s pobaveným úšklebkem na tváři, jednoduše jsem se ji zeptal "je tady něco k smíchu ?" ona se na mě s tím jejim pobaveným úšklebkem obrátila a odvětila "jo ty, že to tak hrotíš, uvidíš až dojdeš domů bude stát pŕed dveřmi" zasmála se a šla za náma s Martinem. Nasedli jsme do auta a já měl v hlavě spoustu otázek co s ní je? Není ji nic ?  bylo mi nanic myslet na to co se teď může dít s mojí princeznou, ale musel jsem to uřídit. Nejdřív jsme jeli směrem kam šla naposledy kde jsem ji viděl, a ta cesta vedla k nedalekému lesu.

Pohled Lucky

Stála jsem vedle něj a on stále do mě lil flašky které měl v batohu kolem ramene. Za tu dobu jsem se stihla podívat po okolí kde jsem. Nebylo to zrovna daleko od lesa kde mě našel, ale zase ne zrovna nejblíž.
Už jsem cítila, že na mě ten alkohol začíná působit. Nechtěla jsem být opilá mohl by si se mnou dělat co chce nemůžu mu to dovolit. Napřáhla jsem nohu a přímím zásehem ho silně kopla do jeho rozkroku "auuu co děláš ty děvko?!"vyjekl po mě když jsem mu dala druhý zásah upustil sklenicí která se na zemi roztříštila na malé střípky, které se leskly na asvaltové silnici. "Tak a dost mám tě plné zuby ty děvko"procedil mezi zuby, eště to ani nedořek a já se zatřásla co mi uděla. "Ne pr..." nestihla jsem to ani doříct a silně mě uhodil do obličejé, já to neustála a svalila se na střepy. Silně to zabolelo střepy jsem měla v nohách i rukách. Když jsem se snažila zvednout,  zůstávaly za mnou krvavé skvrny "auuu"sykla jsem bolestí když jsem uviděla v mé ruce ty zabodané střepy. Ten týpek se jen usmíval a sem tam se uchechtnul, já to nevydržela a z oka se mi vykutálely první slzy byla jsem na pokraji sil, když už jsem skoro byla na nohou ten chlap mě znova svalíl na zem a stoupl si nademě. "Já ti říkal spolupracuj ty chudinko"zařval na mě a já se neudržela a i když podemnou byly lesklé střepy které bodaly jako tisíc hřebíky v mém srdci, tak jsem se svalila s velkou bolestí do klubíčka "n-ne p-p-rosím n-nic mi nedělejte"poslední dvě slova jsem řekla v pořádku ale stále mi bylo do breku. Slzy se mi kutálely po tvářích a já je nemohla zastavit, nikdo mě nehledá? říkala jsem si v duchu a z toho jsem zčala eště víc brečet. "Neřvy ty krávo a pojď mám víc věcí na práci" zařval na mě tím jeho znuděným hlasem a kopl mi do zad "a-auuuu" vypískla jsem bolestí a v zádech se narovnala, já se nezmohla na nic jiného než "já nejdů nikam" zařvla jsem na něj a ani jsem na něj nepodívala. V hlavě se mi odehrával nekonečný příběh všeho co se se mnou může teď stá. Nestihla jsem se ani nadechnou a ucitítila jsem jeho chladnou ruku na mé hlavě, pevně mě chitl za vlasy a cukl se mnou div mi nevytrhl všechny vlasy "auu nech mě" znova jsem na něj zakřičela a z očí se mi vykutálely nové slzy bolesti. "Deš se mnou" dořekl to a znova mi škubl za vlasy což mě už postavylo na nohy. Když mě pustil v jeho ruce zůstalo asi 10 mojich vlasů. Své ruce jsem měla zakrvácené, kalhoty s nohama také. Stála jsem tam jak tvrdé Y a dívala se na své dlané oblité krví, byla to neskutečná bolest. Ten týpek mi na ty ruce vylil Rum a já bolestí zaječela co nejvíc jsem mohla "drž hubu" přecedil skrz zuby a přez obličej mi natáhl zas ten samí pytel, který jsem následně zetřepala z hlavy a uletěl někam do neznáma "co si to udělalá ?!"zařal ten chlap a pevně mi stiskl ruku plnou střepů, bolelo to hodně fakl moc ale já nemohla nic dělat, vždy když jsem se nějak pohla ruku mi stiskl eště víc, vždy když jsem chtěla zaječet rak mi do pusi dal jeho ruku a tak mi znemožnil cokoli říct.

************
Po pár metrech ujité cesty jsem uslyšela známí zvůk. Ano bylo to auto, já se rychle s nadějí otočíla a dívala se na přijíždějící auto. "Kurva to nebylo v plánu" zasycěl ten týpek a rychle mě popadnul za ruku a snažil se mě odtáhnout jenže já jeho pohyby nestíhala a spadla jsem na zem. Bylo mi to jedno protože v autě sedí můj princ Honza. "Kurva NAJDU si tě ty děvko!"zařval už utíkající týpek a přitvrdil na to slovo najdu. Byla jsme v šoku když se to auto zastavylo těsně přede mnou a já už je viděla jak z auta vybíhá ten princ a já se rychle stavým na moje bolavé nohy a vrhám se mu kolem krku.

***************************************
Tak konec další části 😊
Eště jednou moc děkuju za 300 přečtení (pro někoho málo, ale pro mě moc)💓
Poku se vám příběh líbil budu moc ráda za ⭐.
Děkuju a Ahoj! 😀

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat