utubering s Honzou

163 10 1
                                    

Byla jsem už na přednášce youtuberů nikdo mě nebavil tak jako Ment. Ale přece jen mě tam ještě někdo pobavil, ani jsem nevěděla kdo to byl. Tak jsem se zeptala hned holky vedle, ale dřív než jsem to dořekla začala ječet na příchod Vadima..přetočila jsem oči a zeptala se hned druhé co stála vedle mě. Ta se na mě otočila vykulila oči a řekla "ty ho neznáš?! To je přece jmenuji se martin!" Znova jsem protočila oči a slušně PODĚKOVALA.
Vypadal celkem na to že by mě mohl i bavit, protože leda jaký youtuber mě nebaví. Jediné na co jsem myslela celé přednášení tak byl sraz s Honzou. Ale taky v hlavě mi bloudila myšlenka že určitě zapomenu na Martina, se na něj podívat. Konečně to skončilo zajásala jsem se a probourávala jsem se davem lidí k Mentovi, bylo jich tam skoro 1000 u něj a já vším tím jsem se musela prorvat až na začátek řady, ale přece jen jsem u toho musela i mluvit "zdovolením, pardon já jsem Mentova pomocnice" celkem to ti lidi žrali, a já se tak snadněji mohla probourad až k němu. Nakonec jsem si stoupla hned na začátek řady. Honza zatím pokládal balíček a když se zvedl podíval se unuděně kdo je další a když uviděl mě rozzářil se mu úsměv na líci, obejmul mě a tak silně si mě k sobě přitisknul že jsem pomalu nemohla dýchat. Byl to tak příjemný pocit že po 4 letech se koukání na jeho videa přez počítač jsem ho mohla poznat a ne jen 'ahoj můžu fotku..cvak.. dik ahoj' ale to pořádné seznámení třeba jako povídat si, říct si navzájem jména a obejmout se.. Když jsem se od něj odtiskla tekla mi slza po líci. Podíval se mi do očí natáhl ke mě ruku a otřel mi slzu co mi pomalu stékala k bradě a řekl "nebreč objímání není vše" a slaďoučky se usmál. Já se na něj taky podívala a pohladila jsem ho po tváři byl tak sladkej když se na mě díval tima jeho krásně zelenýma očičkama. Tak nic už jsem musela odejít pryč protože se na mě dívali ti lidi za mnou co jsem předběhla. Ale on mě chytl za ruku a řekl tichým hláskem "ne počkej pojď ke mě do stánku a tam počkej" já se na něj podívala, přikývla a zároveň poďekovala.

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat