Najednou jsem se z hluboké tmy probudila a byla další tma ale přez dírky v pytli prolézaly malé paprsky světla. Najednou jsem poznala, že su na něčím rameni, začala jsem kopak co nejvíc jsem mohla "aaaaaa pusť mě!!!"zakřičela jsem a do kopání jsem přidala i ruce "tak mladá slečno pokud chceš ještě někdy vidět svoje kamarády a okolní svět tak radši drž hubu a přestaň kopat kolem sebe jak malé děcko"přecedil skrz zuby a sundal mi pytel z hlavy.. kolem mě bylo prázdno "ou můj bože jak dlouho jsme šli?"zamumlala jsem ale on to stejně slyšel měl na hlavě černou kuklu ale ten jeho úšklebek šel vidět na míle daleko "hele říkal jsem drž hubu" zasyčel namě a shodil mě na zem, ale né tak jak jsem myslela, ale normálně na nohy. Těma jeho svalnatýma rukama mě chytil pod krkem a zaklonil mi hlavu v druhé ruce držel flašku whisky "neee ja to nepiju!"řekla jsem zadušeně ale on mě neposlouchal a flašku mi dal do pusy, teklo to rychle a já to nestíhala tak rychle polikat takže polovina flašky tekla po mém krku, pan'únosce' si toho všimnul a svím jazykem mi sjel po krku tak aby olíznul všechnu whisky, všechen zbytek co jsem měla v puse jsem spolkla a začala ječet, ale on jen přidal a na krku mi dělal cucfleky a zároveň mokrou cestičku která vedla až k mé puse.
Pohled Honzi:
Už jsem doma půl hodiny sám a zároveň uběhlo 5 hodin po tom co jsem šel na sraz. Celkem jsem se bál tak jsem vzal mobil a vytočil její číslo, ale nikdo to nebral. "KURVA!" vykřiknul jsem přez celý byt. Hned jsem zavolal Denise 'ano mám její telefón, protože mi ho dala Lucka'.
...........
AAAAA TO BUDE ZATÍM VŠE. BUDU RÁDA ZA KAŽDOU 🌟 😂. DĚKUJU ZA KAŽDÉ PŘEČTENÍ 😊 TAAAK AHOJ PŘÍŠTĚ 😙😁
Ou můj bože 300 přečtení děkuju moc 😊😗
ČTEŠ
Pravá láska? |FF of MenT Konec
FanficAhoj já jsem Lucka a povím vám můj příběh "vymyšlený". Je mi 17let mám střední blond vlasy, štíhlou postavu a nepatlám na sebe žádné patlanice v podobě make-up. Tak jo příběh se nejdříve odehrává u mě ve městě když je den před tou slavnou akcí utube...