zpět za Honzou a stěhování ?

94 6 0
                                    

Po 3 měsících pouze nudného psaní si přez Fb s Honzou mě to nebavilo tak jsem se rozhodla to trochu zvrhnout a to tak se k němu přestěhovat, jelikož moje matka se rozhodla se utéct i s penězi a můj otec mě začal týrat.
Ve všem jsem se svěřovala honzovi a on mě snažil přez monitor ochraňavat.

Už to bylo na pokraji mích sil když mi otec došel do mého pokoje a začal mi kopat do počítače "nebudeš to nikomu říkat je ti to jasné" a otočil sa na mne s důrazem v očích a prstem mi strčil do hrudi tak aby to vyznělo pro něj lépe, mě vytekla první slza a jak ji uviděl dal mi facku a rychlím a dunivím krokem odešel.

Rychle jsem popadla co největší kufr a do něj házela ty nejpotřebnější věci.

Měla jsem už vše zbaleno když jsem slyšela že otec začal chrápat a já mohla rychle odejít...obula jsem boty a rychle vyběhla s peněženkou a mobilem plus kufrem na nádraží.

Celou cestu jsem běžela takže jsem došla k pokladně jako bych právě vyšla z bazénu.

Když dojel vlak a já mohla nasednout jsem za sebou uviděla běžícího a rozčíleného otce. Vysadila jsem rychle kufr a já sama nasedla. Dveře se už zavřely a vlak se rozjížděl když otec doběhl k vlaku. Trochu jsem se pousmála ale pak mi zase spadl když jsem viděla že otec někomu volá, ale já si z toho nic nedělala.

Už jsem stála u Honzova domu byla to velká úleva a mě se vykouzlil úsměv.
Rychle jsem zazvonila na zvonek a v klidu eště v pyžamu mi otevřel ospalí Honza, achh on je tak roztomilej když neví "Ahoj zlato" řekl Honza "Ahoj lásko" rychle jsem se na něj vrhla a obejmula ho svoji hlavu jsem nalepila ne jeho hruď a on svoje ruce měl na mích zádech kde mě opatrně hladil.

Už jme byly u ně, měli jsme udělaný pocorn, uvařené čaje které byly položené na nočním stolku vedle postele. Zatím co mi jsme si už užívaly deštívé počasí a mazlení na postely.

Uplynulo 10min.co jsme tam jen tak ležely a najednou se Honza překulil nede mě a svíma rukama se držel aby mě nezalehl. Začal mě líbat a já spalupracovala když jsem ucítila jeho jazyk na mích zubech který prosí o svolení vstoupit a já to povolila a už se jazyky praly o nadvládu mezi sebou.
Samozdřejmě vyhrál Honza a pomalu mi začal sundávat tričko a dotýkal se prstami mích zad já se neudržela pár potichým stenům. Nechtěla jsem být pozadu tak jsem mu taky lehce svlékla tričko a odhodila na druhou stranu pokoje za tím mím. Znova jsme se začaly hladově líbat a já z Honzovích necítila už tu jemnost ale chctíč, své ruce jsem mu zabořila do jeho krásných hnědých vlásků a párkrát za ně zatahala když z jeho úst se také ozvalo pár tlumených stenú. Když nám došel kyslík tak jsme se jen na malou chvilku od sebe odtáhly a opřely si čela o sebe a hleděly si do očí když mi Honza začal stahovat legíny.

***************************************
Jáj tak pauzu jsfm přerušila jedním už trochu divnějším dílem 😂
Děkuji za tolik přečtení moc si toho vážím 😊
Tak zase ahoj příštěě 😁💚

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat