*13* trochu drsný díl :D

103 6 2
                                    

Moje legíny ležely na druhé straně pokoje a já se s Honzou nepřetržitě líbala 'awww on tak úžasně líbá' ano tohle jsem měla v hlavě když mě zrovna vyslékal. Už jsem byla pod ním pouze ve spodním prádle a on měl státe džíny, chytla jsem jeho hnědý kožený opasek a pomalu ho rozepínala, asi to bylo příliš pomalu a Honza moje ruce odstrčil a rychle si rozepl pásek a vyslékl kalhoty. Znoza jsme se od sebe nachvilku odlepily aby jsme mohli nabrat alespoň trochu kyslíku. Když Honza začal něco šmátrat v šuplíku a vytáhl malí obal s kondomem. Podíval se na mě a
"Si eště panna ?"optal se mě a já se zarazila.
Nemohla jsem nic říct tak jsem jen kývla do souhlasu a Honza nahodil sexy úšklebek. I já se malinko zašklebila a už byly jeho rty znova na těch mích, ale teď už nebyly na zemi jen legíny a triko ale i podprsenka a moje kalhotky. Tak jsem se styděla a reflexně si dala ruhe na mé prsa aby je nikdo neviděl, a já se začala červenat když se Honza uchechtnul. Vzal moje ruce do ruk a oddělal je od sebe "nemusíš se stydět jsi krásná" já se usmála a kývla.
Honza si sundal boxerky a nandal kondom. Znova si lehl nademě "můžu? Neboj budu něžný" usmál se a já odpověděla "ano" taky jsem se usmála a znava jsme se začaly líbat mezi polibky ho Honza do mě pomali vsunul a něžně přirazil. Svoje prsty jsem zatla v jeho vlasech a Honza zakňučel a znoza přirazil ale už trochu víc já zasténala a Honza pokračoval.
Už jsme byly oba u vrcholu bylo to krásné a Honza se svalil vedle mě "tak jaké to bylo lásko" optal se mě "nádherné zlato" usmála jsem se a pohladila ho po tváři on se ke mě přivinul a oba jsme usnuli.
Bylo kolem 6hodiny a já vstala ale Honza už za mnou nebyl ucítila jsem vůni pizzy a rychle se zvedla našla jsem si ve skříni Honzovo triko a nasadila ho na sebe. Rychle jsem seběhla schody Honza se na mě podíval a já se zasmála, protože seděl u stolu v tureckém sedu kolem pusi drobky pizzy a v ruce držel sýroví okraj. Já se stále smála a Honza začal taky když jsem mu podala zrcadlo. Sedla jsem si vedle něj a pustila se do jídla, ale Honza to nevydržel bez srandy a žduchl do mě "heeej to je moje pizza a moje bitch sýroví okraj!"řekl se smíchem a já odvětila "a já ti ji zabavuji za přestupek neoznámené obědnávky návikové látky alias pizzy" začla jsem se smát s Honzou a drcla do něj i já ale trochu víc a už ležel na zemi s výbuchem smíchu, naštěstí tam byl kobereček a tak spadl do měkkého "a já ji zabavuji také za zabavení majetku" řekl Honza chytl moji nohu a sesunul mě ze židle, tímpádem já ležela na něm i s nedojedeným kouskem pizzy který jsem mu přiložila před ústa a on si odkousl já se usmála a dala mu pusu.

*****************
Tohle je konec další části téhle ff ani nevíte jak se mi ta část nechtěla psát 😄😁
Děkuji za tolik přečtení a ahoj příšte 😘❤

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat