film s Honzou

151 9 0
                                    

Když jsem mu dořekla tu větu, tak se na mě podíval a řekl se slzami na krajíčku "vážně musíš? Nechceš zůstat?"natáhl ke mě ruku a začal mě hladit po tváři. Já se na něj podívala s jiskrou naděje "no jelikož je sobota, mamce s taťkou je jedno kde jsu tak moc ráda tady zůstanu" i já jsem k němu natáhla ruku a setřela mu slzyčku ktralá mu zrovna odkápla od oka. On se usmál a rychle si mě k sobě přitáhl, dal mi polibek do vlasů a už jsem brečela i já, ale štěstím. Když jsme se od sebe šťastní odlepili podívali jsme se na sebe, chytli jsme se za ruce a spokojeně kráčeli k Honzovi domů. No zas tak jsme nekráčeli, nádraží bylo od tud asi 4kilometry. Šli jsme co nejdál jsme mohli protože autobus jede až za hodinu. Byli jsme už 20.m. od nádraží stál tam náš vlak. Rychle jsme se rozběhli k pokladně kde jsme si koupili lístky do pardubic. Nasedli jsme na vlak a hned co jsme nasedli zavřeli se dveře a vlak se začal pomali s povelem týpka co stál na nádraží rozjíždět. Byli jsme tak šťastní že se nemusíme loučit. Asi po 3.hod. (no víc) jsme dojeli do pardubic. Bylo to tam hezké oproti tomu kde bydlím já. Natáhla jsem ruku k Honzovi a pomali ho chytla za tu jeho. Chvilku jsme stáli uprostřed dveří na nádraží a dívali se na sebe kam půjdeme

"Tak co kam půjdeme teď "zeptal se mě honza

Podívla jsem se na něj a "co třeba kino?"nabídl Honza.
"Ale já moc kino nemusím"zamumlala jsem .

Honza s 'jako vážně' pohledem se na mě podíval a řekl "tak se podíváme na film u mě doma.

Kývla jsem hlavou do souhlasu.

Když jsme byli už dost daleko od nádraží tak začalo kapat 'né moc ale tak akorát' zrychlili jsme v kroku ale stejně jsme to nestihli. Začala velká průtrž byli jsme celí promočení odzhora dolů kapky nám pomali ztékali z vlasů na oblečení. Honza mě obejmul aby nám bylo alespoň trochu tepleji. Udělala se vážně zima ale naštěstí jsme byli už pár metrů od Honzova bytu. Běželi jsme co nejrychleji to šlo, i když jsme běželi byla jsem na něm přilepená abych se mu neztratila, protože déšť byl tak hustý že nebylo vidět na krok. Byli jsme konečně ve vchodě kde jsme se nemluvně obejmuli a Honza mi dal polibek na tvář 'ten polibek byl tak sladký jako on'. Vyšli jsme po schodech nahorů, byla tam tma asi nikdo nebyl doma, tak jsem se radši zeptala "Honzo ty nemáš nikoho doma?'zamumlala jsem si to pod nos aby to Honza zas tak moc neslyšel, ale on to slyšel. V půlce se na mě podíval a "nene nikdo tu není"kulišácky se zasmál a dodal "ale počkat ona tam zůstala ta pizza v té restauraci" s vykulenýma očima se na mě znova podíval a ze srandy se otočil a šel zpět.
Nakonec do mě vrazil a následně jsme se skulili na zem protože ten jeho tlak moje nohy nesnesly. Leželi jsme tam na sobě sotva 2.sekundy. a zničeho nic jsme se začali líbat, ani nevím jak jsme se k tomu dostali ale bylo to tak rychle. Najednou jsem ho odstrčila, protože mě začalo studit mokré oblečení a bylo to k nesnesení. Rychle jsem se zvedla a svojim houpavím krokem tak došla až do koupelny na konci chodby, kde jsem se začala vysléka ze svého mokrého oblečení. Když jsem vlezla do vany, pustila teplou vodu a pustila přímo na sebe pomalu mi ztékala po vlasech na záda. Bylo to příjemné dokud jsem neucítila na svém pase něčí ruce pomali přejíždět na moje břicho šel za mnou do vany.
jeho pery se začaly chladnokrevně přibližovat k mému krku začal mě líbat a dělat cucfleky. Najednou si mě otočil a začal mě líbat na mé rty a já cítila jeho kamaráda na svém stehně jak pomali stoupá víš a víš. Nevěděla jsem co mám dělat, tak jsem začala spolupracovat a začala jsem ho hladit po tváři a vlasech když on mi svojim jazýčkem jezdil po mém těle od krku po podbřišek a pak nahoru na pusu kde jsme se začali líbat a já cítila jeho jazyk v mé puse, začal boj jazyků. Po chvilce toho krásného líbání jsme se konečně umyli a šli do obýváku si pustit ten film "padesát odstínů šedi" nic lepšího nás nenapadlo. Šli jsme do kuchyně pro popcorn, vzali jsme si mísu a jelikož je ten popcor už udělaný tak jsme ho celí dali do mísky a šli si sednou na gauč. Zapli jsme televizi ale pořád jsme po tom co se stalo mlčeli jen jsme se na sebe dívali spokojeně a zamilovaně. Našli jsme Fifty shades of Grey. Byli jsme v půlce filmu jedli jsme popcorna a nemluvně hleděli na ten film. Ležela jsem mu v náručí a on mne hladil po vlasech bylo topříjemný a zároveň uspávající. Asi po 5 minutách jsem mu v tom náručí usnula a jak si toho Honza všiml tak vypl televizi, dal mi pusu a pomali mě zvedl donáruče a přenesl do jeho pokoje kde mě položil na postel lehnul si vedle mě a objal mě, tak jsme spali celou noc.

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat