restaurace "2"

130 9 2
                                    

Byla jsem z toho tak hotová že jsem celou dobu jen stála u stolu a dívala se před sebe. Honza už dávno seděl a díval se co se mnou, nakonec si stoupnul a zamával mi před očima. Jenže mě zrovna v hlavě bloudily myšlenky jako třeba 'co to mělo znamenat' a 'jako vážně to není jen sen ?. Najednou jsem se lekla a Honza mi po druhé zamával před očima, v tu ránu jsem se lekla a uskočila, sedla jsem si ke stolu a zrovna došel číšník "dobrý den co si dáte?"podívala jsem se na něj a on se mě jen zeptal se co si dám já, kývla jsem hlavou a "dám si ovocný džus prosím" Honza sjel očima na číšníka a řekl "tak dvakrát ovocnou limonádu". Když odešel číšník tak jsem se na sebe podívali a Honzova ruka přejela ze stolu na moji ruku která ležela na jídelním lístku uprostřed stolu. Ani jsem se nehýbala, jeho ruka jezdila od mého loktu až k zápěstí, stále sem a tam. Číšník konečně donesl pití a nandal nám to na stůl. Už jsem neměla žízeň jako předtím a Honza taky ne, párkrát jsme se napili a hotovo pak došel znova číšník "nějaké jídlo?" Hned jsme se na něj otočili a "PIZZU PIZZU ŠUNKOVOU" vykřikli jsme, číšník to zapsal a hned odešel. A zase jsme se na sebe podívali a zrak nám přejel navzájem do očí dívali jsme se na sebe, začali jsme se k sobě přibližovat. Zase ty myšlenky na to jestli mám nebo ne co mám dělat, rychle jsem zavřela oči vlepila jsem mu velký polibek na pusu a hned odlepila. Byla jsem vedle, podívala jsem se z okna a uviděla Dendu za oknem jak jde po chodníku s Martinem, tak krásně se na sebe usmívali. Začali se pomali otáčet sem k nám do restaurace (ale neviděli nás zatím) vešli dveřma'''čím jiným😐''' dovnitř. Najednou nás uviděli a začali se smát. Ale já si všimla 'to je ten Jmenuju se Martin' vykulila jsem oči a řekla Dendě "co tady děláš a ještě s emmmm... Martinem ?!" Denda se na mě podívala přisedla si ke mě a Martin k Honzovi. Denda se sklidnila napila se mojeho džusu a "no já jsem si nakonec koupila lístky ( v poslední chvilku) protože jsem dostala náladu vidět Martina, bohužel ty už si byla offline tak jsem to nedokázala napsat, ale chtěla jsem rá... " zastavila jsem ji v půlce věty a "ne já tě chápu nemusíš to doříkávat" Denda kývla hlavou, podepřela si hlavu a zamilovaně se podívala na Martina. Honzovi jsem naznačila, že už bych radši šla, i Honza kývl hlavou, stoupl si a ohrnul džusi k tim dvoum hrdličkám. Honza se ke mě naklonil a zašeptal mi "naše nové hrdličky" já jsem uchechtla a podívala se na Honzu. Už jsme konečně odcházeli. Znova jsme se chytli za ruku a šli spokojeně na procházku do parku. Když jsme došli na to nejhezčí místo co tam bylo tak jsme se otočili na sebe, prohlíželi jsme se odzohora dolů a drželi se za obě ruce. Pořád my v duchu bloudila myšlenka jak je krásnej. Nakonec asi po 10.min. objímání jsme se na sebe zase podívali a když jsme se začali přibližovat tak já se vytrhla z jeho hřejivé náruče, sklonila jsem hlavu k zemi, vzala ležící tašku na zemi a rychlím krokem šla přímo k zastávce. Honza za mnou rychle běžel se slovy "hele stůj neodcházej" nevím co to do mě vjelo ale bolelo mě srdce. Honza šel stále za mnou až k zastávce kde jsem zastavila, Honza hned za mnou asi dva cenťáky já se otočila a rychle jsem ho políbila na jeho vřelé rty, z blízka byl ještě hezčí. Naše rty se dotýkaly už 3.min. bylo to krásné..hlavně s ním. Jeho ruce sjely na můj pas kde se zastavil a palcema mi na bocích jezdil spirálky. Bylo to příjemné já jsem se ho chytla za ramena a stoupla si na špičky, poslední polibek dostal na čelo a pak jsem se od něj odtrhla se slovy "ale teď už musím jít".

Pravá láska? |FF of MenT    KonecKde žijí příběhy. Začni objevovat