1. Fejezet 2. Rész

9.5K 128 1
                                    

Gemma szemszöge
Van, hogy délután beülünk a törzshelyünkre, egy PUB-ba a sulihoz közel. Ma is így tettünk, vagyis az utolsó óra után felkaptuk a cuccunkat, lebaktattunk a lépcsőn, majd ki portánál és le a suli elé. Ott megvártunk pár embert, Alice, Adam, Tom és Yvonne is már lent voltak, és ekkor eszembe jutott, hogy Tammy valószínűleg meg akarja várni Harryt, szóval mi még ott maradtunk.
-Hé Tom- szóltam oda neki -mi megvárjuk Harryéket, aztán majd megyünk mi is oki.?
- Oké, siessetek.-jött oda és lepacsiztunk (titkos kézfogás).
-Na kinek lett 4-es a töri beadandója.?-jött oda Tammy.-Nekeeeeeed.!-válaszoltam visongva és hogy érezze, hogy büszke vagyok rá, nyomatékosítás képpen még meg is öleltem.
-Megvárjuk Harryt. Igaz.?-kérdeztem -Igen, de jön Ashton is.- válaszolt vigyorogva. Köztudott, hogy én és Ashton viszonya..háááát nem is tudom kifejezni, eléggé, öhm fura. mondhatni, hogy gyűlöljük egymást, amióta, egyszer még 9. ben jártunk, aztánő Jennával elkezdett kavarni.. Jenna..Hát ő is egy külön fejezet..barátnők voltunk még ezelőtt, de aztán amikor volt ez az Ashtonos ügy, azóta nem..(egyértelműen). Jenna, diktátor típus, ezért sokan félnek tőle.  És Ashtonra visszatérve, Harry legjobb haverja, szóval elég sokat van a közelünkben. (sajnos). Csak ne lenne ennyire sexy. Tammy pedig ugye, természetesen tudja. Harry és Ashton 12. esek, vagyis idén végeznek majd. Nemsokára lesz az osztálykirándulás, ami úgy néz ki hogy 9 és 10. esek, meg a 11, 12. esek mennek együtt. Pfuu, mi lesz ott.! Már nagyon várom, jövő hét péntek-szombat-vasárnap leszünk ott.
-Hahó.! Föld hívja Gemmát.!-szakította meg a gondolatmenetemet Tammy.
-Igen.? Mi van.? Mit is kérdeztél.?-hebegtem neki, hiszen éppen elfantáziáltam a dolgokról.
-Azt, hogy akkor mi utánuk megyünk a Pub-ba.? Csak mert tudod jön Ashton is meg minden.!
-Persze, hogy megyünk a végén még azt hiszi, hogy "ő nyert" -rajzoltam idézőjeleket a levegőbe.
-Okidoki- mondta és beleivott a dobozos kólájába. Úgy döntöttünk, higy várakozás helyett inkább elmegyünk a büfébe. Már törzsvendégek vagyunk ott.  Az órák már elkezdődtek, de mi persze nem bírtuk befogni a szánkát miközben sétáltunk fel a lépcsőn.
-Képzeld el-kezdtem-koncert után beszélgettem a Cage the Elephant enekesével-ujságoltam elég hangosan a hétvégen szerzett élményeimet.
-Tőled nem is vártam mást.- nevetett fel. Ekkor kinyílódott az egyik terem ajtaja, és láss csodát, a töri tanár, Rozi bácsi (azért hívjuk így mert ferdehajlamú) állt ott. Először leüvöltötte a fejünket..
-Fáradjanak be a terembe.- mondta higgadtan. -Öhm, jó nekünk itt kinnt a padon is.- mondta Tammy  magabiztosan. -Most azonnal bejöttök a terembe, a szöszi -utalt Tammyra- beül leghátra a bonygyorka mellé.-ennek persze Tammy örült, hiszen Harry-t nevezik bonygyorkának. Mivelhogy, igen egyértelműena 12/b osztályba zavartak minket. Ééééés persze, hogy csak Ashton mellett maradt hely. -Te pedig - bökött felém- a maradék helyre.
Hátrasétáltunk, és mielőtt leültünk volna a választott helyre, ő rám vigyorgott én meg csak egy unott pofával díjaztam ezt. Levágodtam Ashton mellé, de ő nem sok helyet hagyott nekem.
-Szia- üdvözölt suttogva. Még mindig eléggé sexy ahogyan mosolyog. Baszki.
-Szia-köszöntem vissza unottan. Ültünk ott már vagy 10 perce, és nem történt semmi, Rozi bácsi az össze energiáját beleadta a történelem órába.
Ashton egyre közelebb húzódott hozzám (nem mintha bántam volna, sexység szempontjából) és a kezét a saját combjára tette. Rátámaszkodott a székem szélére, úgy csináltam mintha nem venném észre a közelségét. Rám nézett, de én nem néztem oda, szinte égetett a tekintete. A kezét nagyon lassan a combomra csúsztatta és akarva, akaratlanul is fel kellett sohajtanom. -Ashton, mondtam halkan-Mit csinálsz.? -néztem a szemébe. Megvillantotta mosolyát és gyorsan elvette a kezét. Hát ez meg van zakkanva. Még mit nem, fogdozzon is. Na nem mintha nem élveztem volna azt a 3 másodpercet, ameddig as kezével játszott, dehát akkor is.! ..  
                                         ***
Lassan kicsöngettek, nagyon lassan.

Tammy szemszöge:
A csengő hallatára egyesével pattantak fel az emberek a helyükről, köztük én is és Gemma is. De egész órán (kivéve amikor Harrvel voltam elfoglalva) azon gondolkodtam, hogy ma tarthatnánk a lányokkal valami ivó buli-t. Úgyis Péntek van. Az óra alatt amikor a tanár nem figyelt, Harry lopott tőlem egy két csókot. Sajnos nem lehetett olyan szenvedélyes, mert a padokban a többi diák folyton "köhögött".
-Gemma- szóltam utána- Egyik nap ivászat lesz a garázsban nálatok. Oki.?- jelntettem ki, mert ez inkább volt kijelentés, mint kérdés. De tudtam rá Gemma válaszát. Az a jó a legjobb barátnőkben, hogy kitaláljuk egymás gondolatait, meg minden ilyesmi. Már nagyon régóta ismerjük egymást, imádom őt és ő is imád engem. Persze nem akarok egoista lenni, de tudom hogy így van.
-Persze hogy. Neked mindig jó ötleteid vannak.!-ugrott a nyakamba és én egyértelműen viszonoztam legjobb barátnőm ölelését. Ja igen a másik, Gemma elég csúnyán beszél, de ezt már a környezetében élők megszokták, főleg Harry meg én. De legfőképpen én, mert ugyebár folyton együtt vagyunk, és egymás házában halál nyugodtan kiszolgáljuk magunkat.  -Ééééés, a fiúkat is hívjuk.? Vagy hogy gondoltad.?- kérdezte vigyorogva. Mindig örül a fejének és bezsong ha ilyenek vannak. -Hát nem tudom, én csak lányokra gondoltam, de felőlem jöhetnek a többiek is.-mondtam izgatottan. -Rendben.-mondta és lendületesen vette a lépcsőket lefelé. Harry és Ashton összenéztek mert ők már megszoktak minket és tudják, ha mi összekerülünk Gemmával, akkor nincs megállás.
Leértünk a suli elé, ahol a maradék diák, (akiknek 9 órájuk volt) zsibongott, de a legtöbben már indultak haza, barátokhoz, vagy mindegy csak innen el. Mi pedig lassacskán elindultunk a PUB felé.
-Tammy-jött oda Harry- Miujság, nem nagyon tudtunk beszélgetni.-biggyesztette le a száját.
-Hát mire vagy kiváncsi.?-kérdztem huncutul. -Ttudod hogy imádlak.?- hajolt egyre közelebb, már résnyire nyitottam a számat várva, hogy megcsókol, már csak centik választottak el egymástól de Harry csak elmosolyodott, átölelt, és belemarkolt a fenekembe. -Héékáás-sipítottam nevetve.-Ezt azért kaptad, mert multkor te sem csókoltál meg.-Nyújtotta ki a nyelvét.
-Ne nyújtsd ki, mert leharapom.-mondtam és a polóját megragadva, egy határozott mozdulattal, magmhoz rántottam és megcsókoltam. A csók közben beleharaptam Harry nyelvébe, mire belemosolygott a csókunkba. Elég szenvedélyesre sikeredett, nem tudom hogy mennyi ideigb állhattunk ott.. Imádom Harryt, imádom ahogy csókol, és imádom az érintéseit.
-Fúj..fiú lánnyal.?- hallottam meg Gemma hangját. Nevetett, mint mindig amikor elsüti ezt a poénját. -És még testvérek se.-rakta hozzá Ash. És..ilyen még sose történt az elmúlt 3 évben.., Ashton és Gemma egymásra néztek és összemosolyogtak. WOW. A végén még jóba lesznek. Hah. Bár amit Irwin csinált Gemmával az durva volt, de már elég régen volt és szerintem Ashton még mindig szereti.. Vagy ha nem is szereti, biztos, hogy érez valamit.
Egyébként a beszólás általában arra vonatkozik, hogy rebbenjünk szét, így hát nagy nehezen, elváltunk egymás szájátol, de Harry még mindig fogta a kezem és így mendegéltünk négyen, nevetgélve a Pub felé.

Where is my pride?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora