Ashton szemszöge:
Már akkor is meglepődtem, amikor megláttam Gemmát az ajtómban, de amikor hozzámért ott lennt, elvesztettem a kontrollt. Nem értettem, hogy mi ez a fellángolás nála. Eddig még soha nem közeledett felém így. De tudom, hogy ez csak játék neki. És igazából nekem is. -Gyere vissza Gemma!-kiáltottam utána egy csöppnyi vággyal a hangomban. Szerintem ezt ő is érezte, mert felkuncogott. Kikészít ez a nevetés baszki, felizgulok rá. Főleg most, hogy ebben a rövidke kis nadrágban van, amiben csak pár centi hiányzik, hogy kilátszódjon a feneke. Mondanom sem kell, nagyon jól néz ki. -Jövök már, nyugi. Csak ittam egy pohár vizet.-mondta és már indult is vissza hozzám. Mikor ideért megfogtam a csuklójánál és magamra rántottam. -Naa, Ashtooon!-hisztizett, mint valami kislány, de tetszett, ahogy megpróbál kiszabadulni a kezeim közül, nem sok sikerrel. Ekkor elhatároztam, hogy addig fogom húzni az agyát, amíg már könyörögni fog, hogy csókoljam meg. Felkaptam és magam alá fektettem a kanapén. Ujjaimat végig húztam az ajkain, majd a nyakára vezettem a kezem. Megsimogattam a vállát és a kulcscsontját, aztán az oldalához vittem az ujjaimat. Bele borzongott az érintéseimbe, amitől nekem is felállt a szőr a hátamon, vagyis nem csak a hátamon. A pólója alját megragadtam és Gemma szemébe néztem, várva egy jelre ami azt mondja: "gyerünk Ashton, csináld már". Meg is kaptam ezt a jelet egy apró bólintás keretében és már húztam is le Gemma pólóját. Egy kicsit megemelte a hátát, hogy megkönnyítse a dolgomat. Két oldalánál megragadtam a könnyű kis testét és egy kicsit megemeltem, hogy puszikat tudjak hinteni a a melle alá. Meg is tettem, majd a melle felső részére tapasztottam a számat. A melltartója kezdett zavaró tényezővé válni, így tehát a háta mögé nyúltam és rutinosan kikapcsoltam azt. Óvatosan kibújtattam belőle és gyorsan a földre dobtam. Tökéletes, kerek mellei a szemem elé tárultak, amitől még jobban kezdett szűkössé válni a nadrágom. Felsóhajtottam és az egyik bimbóját kezdtem el szívogatni, míg a kezemmel a másikat masszíroztam. Ez láthatóan tetszett neki, mert egyre hangosabban nyögdécselt. Kissé eltoltam magamtól és csak néztem. -Gyönyörű vagy.-mondtam ki, mire belepirult az érintésembe.
Gemma szemszöge:
Nem tudtam mit csinálok, csak tettem amit jónak láttam. Vagyis amit a testem jónak látott. Ashton szívogatta a melleimet és meg csak vonaglottam alatta. Rohadt izgató volt nézni, ahogy játszadozik velük. Egyre lejjebb haladt a szájával, mindenhol egy-egy nedves csókot hagyva a testemen. Már az alhasamnál járt, amikor megállt és egy kicsit elidőzött ott. Szívta, nyalta, mindent csinált vele, én pedig már majdnem felrobbantam a vágytól. -Ash..-sóhajtottam kéjesen. -Igen cicám, mi van?-nézett fel rám a boci szemeivel, és ha akartam se tudtam volna letörölni a fejéről azt az iszonyúan szexi, perverz vigyort az arcáról. -Gyerünk már!-mondtam, egy kicsit erősebben a kelleténél. -Mit szeretnél szívem?-Kérdezte még mindig vigyorogva. -Kérlek.-mondtam ki a varázsszót és már csinálta is a dolgát. -Kívánságod számomra parancs.-játszotta túl a szerepét, de ahogy kimondta már fogaival húzta le a nadrágommal együtt a bugyimat is. Nagyon lassan haladt fentről lefele a nyelvével játszadozva. Egyre szaporábban vettem a levegőt és nagyokat sóhajtoztam az érzés miatt. Kezeivel szétnyitotta a lábaimat és ajkait máris a csiklómra tette és elkezdte szívogatni. Egyre hangosabban nyögtem, amikor hirtelen elővette a nyelvét is és betolta a hüvelyembe. Egyre gyorsabban nyalt és már nagyon közel jártam. -Ashton, én mindjárt..-nyögtem két sóhaj között neki. -Tudom szívem.-Mondta és még ráadás képpen hirtelen feltolta két ujját és hihetetlen gyorsan elkezdte mozgatni bennem őket. Már tényleg nagyon kicsi hiányzott, hogy elmenjek. Ashton még megkoronázta a munkáját azzal, hogy ajkait a csiklómra tette és megszívta azt. Nem kellett több, a hátam ívbe feszült és hangosan sikítva élveztem el a karjai között. Lihegve néztem le Ashtonra aki már teljesen felizgulva várta, hogy letámadjam. Pár másodpercig még pihentem, aztán leszálltam, és a már ülő Ashton elé térdeltem. Felállt, hogy letudjam húzni, az alsógatyáját, amit készségesen meg is tettem és elhajítottam. Kezembe vettem ágaskodó férfiasságát és elkezdtem fel-le húzogatni rajta a bőrt. Felnéztem Ashtonra, aki éppen hátra hajtva a fejét morgott. Megnyaltam a farka végét, majd bevettem a számba, de csak a feléig, mert hatalmas banánnak ígérkezett. Kicsit játszottam vele, majd bekaptam tövig és szopni kezdtem, miközben a mogyoróit masszíroztam a kezemmel. Ashton a hajamba markolt és úgy diktálta a tempót kedve szerint. Ez nekem egy kicsit kellemetlen volt, mert a hatalmas farka miatt konkrétan majdnem megfulladtam, de ő is kitett magáért, és én ezt viszonozni akartam, így hát hagytam. Pár percig még így ment, aztán egy hangos, férfias dörmögés után a számba élvezett, amit én készséggel lenyeltem. Ashton lehuppant a kanapére, magára húzva engem is. -Kurva jó voltál.-modta és bele markolt a fenekembe. -Hát.. te sem voltál rossz.-mondtam és elindultam megkeresni a ruháimat.
ESTÁS LEYENDO
Where is my pride?
Fanfic-Nem megyek sehova.-torpantam meg és megindultam visszafele. Persze, még az kéne, hogy én beüljek a kocsijába aztán megerőszakoljon a Jeep hátuljában. -Nem kérdés volt.-mondta kifejezéstelen arccal és fenyegtően, egy lépéssel közelebb lépett.