Sziasztok!
Tudom, hogy már rohadt régen volt rész, és nagyon sajnálom, de iskolakezdés volt, meg ilyenek, és tanulnom kellett rendesen, de most itt vagyok egy teljesen új résszel, frissen és üdén.:)Gemma:
Másnap reggel felkeltem és az első gondolatom az volt, hogy: Wtf? A tegnapi mozi egy kicsit erős volt, még annak ellenére is, hogy semmi komoly nem történt. Visszhangzik a fejemben, az a mondata, hogy Meglátjuk hány napot bírsz ki a közelemben, anélkül hogy bevalld, hogy vonzódsz hozzám. Mi a szar? Nem tudom, hogy mivel akar manipulálni, de nem fog neki sikerülni. Oké, hogy nem bírom a nővéremet, de szeretem, és soha nem tennék ilyet vele.Tegnap este, mikor hazaértünk (szerencsére Harry hazahozott, így nem kellett Valékkel kocsikáznom) Harry még bejött, kibeszéltük egy kicsit magunkat, olyasmikről, mint hogy felvesszük-e egymás utáni napon ugyanazt a felsőt, meg ilyesmik. Csak a szokásos Harry-Gemma beszélgetés. Egyébként imádom ezeket a beszélgetéseket, mert ilyenkor este, teljesen nyíltan beszélünk mindenféléről, ami minket érint.
Hanyatt feküdtem az ágyon, és elmélkedtem, amikor a telefonom, jelzett, hogy valakinek hiányzom. Lassan feltápászkodtam, egy nyögés kíséretében és a földön heverő (???) telefonomhoz mentem és kíváncsian rátekintettem a kijelzőre. Uhh, csak a szolgáltató. De gáz. Egy fintorral az ágyra dobtam a telefonom, az ajtóhoz sétáltam és útközben bele néztem az egészalakos tükrömbe. Nem kellett volna. Nem volt szép látvány, mondhatom. Csapzott volt a hajam (szerintem az este kicsorgott nyálamtól. Biztos Channing Tatummal álmodtam.), a szemem egy kicsit karikás volt és egy fekte Arctic Monkeys-os, Harrytől szervált pólót viseltem, a kedvenc fekete tangámmal.
Lassan levánszorogtam a lépcsőn és még le sem értem már láttam egy pucér hátat az asztalnál. Egyedül. Ez mindig itt van? Köszönés nélkül elsétáltam mellette, megcélozva a kávéfőzőt.
Egy kicsit dejavu érzésem volt, ettől a szituációtól, de figyelmen kívül hagytam a bennem kavargó érzéseket és inkább a kávémra gondoltam. Ahogy elmentem Taylor mellett megéreztem egy erős kezet a derekam körül. A szívem nagyot dobbant az ijedtségtől és egy kisebb sikoly is kiszaladt a számon. -Na, na. Már nem is köszönsz nekem? -kérdezte pofátlanul, de vigyorogva. Bunkó. -Engedj már el.-mondtam egy kicsit agresszívan, és ráütöttem a kezére. Meg sem érezte. -Szép jó reggelt Gem.-fordított maga felé erőltetett mosollyal. Erre csak megforgattam a szemem és köptem egy helót neki. Ezzel elengedett, én pedig hátat fordítottam neki, mire ő rácsapott a fenekemre. Szerintem mondanom sem kell, kibaszott ideges lettem, hátra fordulva, visszakézből megindult a kezem az arca felé, de ő úgy látszik számított erre, és elkapta kezem. Kihívóan vigyorgott, felhúzott szemöldökkel, amolyan "na erre mit lépsz" arckifejezéssel. Szívesen letöröltem volna az arcáról ezt a vigyort. Lendítettem a másik kezem, de az sem ért célba, így védtelenül álltam előtte egy szál bugyiban és pólóban. Juhu. Kicsit erősebben szorította a csuklómat és ez már azért fájt. -Hé, ez fáj.-szisszentem fel és próbáltam elhúzni a kezem, kevés sikerrel. -Legközelebb legalább már viselkedni fogsz.-nézett rám felhúzott szemöldökkel, várva, hogy mostmár tényleg valami durvát szólok neki vissza.
Húzta az agyamat és kezdett belőle nagyon elegem lenni. -Figyelj.-kezdtem.-Nem érdekelsz, oké? Nem érdekelnek a kis játékaid, és semmi veled kapcsolatban, érted? Barátnőd van, ráadásul a nővérem, és soha, de soha nem állnék veled össze.-mondtam ki és egy kicsit megnyomtam a végét. Lehet, hogy erős volt, de megérdemelte. -Ó, drága Gemma.-kezdte és egy tincset a fülem mögé tűrt, ezzel végig simítva az arcomat. Meleg ujjai bizsergették a bőrömet, de próbáltam, most inkább arra gondolni, hogy mennyire nagy fasz, és nem arra hogy mennyire szexi. -Ne hazudj már.. Átlátok rajtad.-vigyorgott folyamatosan és a fülemhez hajolt. Éreztem a lehelletét a nyakamon. -Meg a pici pólódon is.-perverz farokkkkk.
ESTÁS LEYENDO
Where is my pride?
Fanfic-Nem megyek sehova.-torpantam meg és megindultam visszafele. Persze, még az kéne, hogy én beüljek a kocsijába aztán megerőszakoljon a Jeep hátuljában. -Nem kérdés volt.-mondta kifejezéstelen arccal és fenyegtően, egy lépéssel közelebb lépett.