Harry szemszöge:
Hát én Harry Styles vagyok. Van egy gyönyörű barátnőm. A legjobb haverom Ashton, de van egy lány akivel viszont minden gondomat megbeszélem, Gemma. Úgy hallottam, hogy ma egyik nap pizsi partyt lesz, nem tudom hogy minket fognak-e hívni, de majd szerintem Ashtonnal meglepjük őket. Két jó pasi mindig elkell egy ilyen lánybulin. Tammy nagyon közel áll hozzám, pedig egyébként én nem ilyen vagyok. nem vagyok érzelgős, és még senki iránt nem éreztem ilyet. Kb. egy hónapja járunk, és már megakarom kapni, tudom, hogy ez nem így megy, meg, hogy nem jó ha csak baszni akar az ember.. De velem nem ez van. Szeretem Tammyt és nem úgy tekintek rá, mint az eddigi egyéjszakás kalandjaimra. Senkiért nem hoztam még ilyen "áldozatot". Annyira észbontó teste van. Tudom, mert egyszer majdnem eljutottunk odáig, ahonnan nincsen visszaút, de leállított. És így utólag visszagondolva rá, jobb is, mert akkor még nem szerettem annyira, akkor még nem is jártunk. Na nem mintha ez engem akkor zavart volna, vagy az eddigieknél ez gond lett volna, mert az ilyen kis ribancok, akiket megismerek egy nap, aztán már aznap nekem adják magukat. Nem, nem nem. Az nem tetszik, abban nincs semmi kihívás. Tamara viszont.. olyan..ahhw. És ha a közelében vagyok, vagy megérinthetem őt, már akkor feláll a farkam. Ez normális.? Az a baj, hogy Tammyval még nem beszéltünk ilyenekről, ezért fingom sincs, hogy szűz-e még. De valamiért, titkon remélem, hogy az, mert én akarok lenni az első neki. Az olyan megtisztelő. Vagy csak szerintem.? Ahogy így kavarogtak az agyamban a gondolatok, észre sem vettem, hogy Tammyt bámulom, eléggé feltűnően. - Hé Hazz.! Itt vagy még köztünk.?-kérdezte Tammy mosolyogva. Elbűvölő. -Ja, igen persze neharagudj.-mondtam és én is elmosolyodtam és magamhoz húzva adtam egy puszit a szájára.
-Na indulandusz.!- kiáltott fel Gemma vidáman. Ja igen, Gemma. Ashtonnal elég felhős a kapcsolatuk, de ezt ugye már mindenki tudja. Ashton nagy hibát követett el akkor, amikor Jennával elkezdett kavarni. Pedig Gemma csodálatos lány, nagyon szeretem,de persze csak barátilag. Nagyon sokat beszélgetünk mindig, például olyan dolgokról is, amikről Tammyval és Ashtonnal sem szoktam.
-Rendben.-pattant mellém Tammy és megragadta a kezem. Én persze megszorítottam azt és így sétáltunk. Azt nem tudom, hogy Ashton és Gemma mit fognak kezdeni egymással, de azt tudom, hogy most Ashton meg akarja hódítani Gemmát. Hát mondtam neki, hogy ne bízza el magát. Nehéz lesz.
Gemma szemszöge:
Na remek. Itt hagynak egyedül Ashtonnal, ameddig ők ott elöl andalognak. Remek, köszönöm. Lépkedtem szaporán a járdán, a PUB felé, Harry és Tammy nyugodt szívvel megáltak a járda közepén smárolni (nagyon aranyosak amúgy) , mi meg ha éppen nem oda figyelünk, akkor beléjük megyünk. (megtörtént párszor) . Egyébként, nem mintha bánnám Ashton jelenlétét, de tartanom kell magam.
Ashton szemszöge:
Ugyebár Ashton vagyok.Nem tudok igazából sok mindent mondani magamról. Dobolok. És a szókincsem is kicsi, ezért sokszor használom az "izé" szót. Gemma ngyon aranyos és tetszik ahogy próbl elhúzodni tőlem, meg ilyesmi. DE én látom rajta, hogy azért élvezi is azt, hogy valaki figyel rá. Gemmát meg akarom szerezni magamnak, és most nem perverz dolgokra gonolok, hanem arra, hogy tök jó lenne őt magam mellett tudni. És elismerem, hogy hibáztam akkor Jennával. Csak annyira elragadott a hév. Gemmával szerettem volna lenni, csak én már többet akartam 10.-ben. És Jenna pont megfelelt akkor. Nem gondolkodtam és ezért még minig szégyenlem magam. Tudom, gerinctelen pöcs vagyok, mert még bocsánatot se kértem tőle, de elhatároztam, hogy bár már 3 éve volt, ma félre hívom és bocsánatot kérek.. Nem mintha ezzel bármit is helyre tudnék tenni, de legalább megnyugszik a lelkiismeretem. Jó lenne már cselekedni, de az a baj hogy fosok. Félek hogy mit fog mondani.
***
Megérkeztünk a PUB-ba ahol már mindenki bennt volt. Igaz hogy én és Harry már 12.-esek vagyunk,de Gemma és Tammy társasága (Adam, Alice,Tom, Yvonne, Greg) nagyon jófejek. Mindig el szórakozunk velük.
Gemma szemszöge:
Az út békésen telt. Beültünk a PUB-ba, ahol már mindenki ott volt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Where is my pride?
Fanfic-Nem megyek sehova.-torpantam meg és megindultam visszafele. Persze, még az kéne, hogy én beüljek a kocsijába aztán megerőszakoljon a Jeep hátuljában. -Nem kérdés volt.-mondta kifejezéstelen arccal és fenyegtően, egy lépéssel közelebb lépett.