"Omma ! Jieun dah siap , palli nanti Jieun terlepas flight ! "kataku dengan cemas , eh tetiba excited budushhh -,- .
" Huh baiklah , tapi sebelum tu Jieun kena breakfast dulu yaa "
balas ommaku . aku mencapai sandwich di atas meja lalu makan dengan gelojoh . ohya tak lupa jugak untuk suap sorang sikit ala harini en aku last day dengan diorang huwaa T^T .
JAPAN INTERNATIONAL AIRPORT ✈
" Hiks huhu , Jieun hiks opㅡoppa hiksㅡ "
" Ala ala oppaku sayang , janganlah nangis keh ? Ya nanti Jieun akan contact oppa selalu okay ? jangan lupa untuk online , kang saeng cakap sorang-sorang pula "
balasku lalu memeluk oppaku buat kali terakhirnya heol .
" Erm Jieun jangan risau okay ? sampai sahaja dekat airport korea nanti , Ahjusshi Park akan ambil Jieun . Jadi sepanjang Jieun ada dekat sana Ahjusshi dengan Ahjumma Park yang akan jagakan Jieun so jangan nakal-nakal okay , jangan lukakan hati diorang pulak "
" Arrasseo appa ! Rasanya Jieun kena masuk flight dah ni . Annyeonghigeseyo appa , omma ~ "
" Aigoo oppa-ah berhentilah nangis tak malu eh hahaha "
huh sesungguhnya aku tak mampu tinggalkan diorang , sapalah aku tanpa diorang kan ? ecewah bajet sadis pulak lol .
" Bye ! Nanti kalau Jieun dah sampai Jieun call okay ? "
jeritku sederhana kuat apabila aku berada makin jauh daripada family aku .
Okay checkup then masuk flight ! yuhuuu korea kau tunggu aku datang huehue .[Dalam Pesawat]
Betulkah apa yang aku lakukan ini ? Apalah yang akan terjadi nanti , kadang-kadang aku terfikir juga pasal oppa aku yang kedua tu agak-agak lah kan dia hensem tak ? lol . Ya tohann bosan gilos duduk dalam pesawat ni , ohya aku lupa nak perkenalkan si Jimiyen tu maaf .
Nama yang diberi Park Jimin , okay ni first time aku sebut nama betul dia , Jimon , Jimen , Chimon , Chimen whatevah lah eh . itulah nama panggilan yang aku beri , bukan apa aku just nak dia kenang selalu dengan orang yang panggil dia dengan panggilan itu , ceh menyampah pulak dengan ayat keling aku ni eiiyuew . okay sampai sini ajalah yer ? Park Jieun malas nak perkenalkan panjang-panjang well you knows me *fliphair* eh dah sampai , tak sangka pulak naik flight ni cepat sangat *nosepick*
YOU ARE READING
[H] Back Again
FanfictionBACK AGAIN || MALAYFANFICTION " Setiap pertemuan pasti ada perpisahannya erm tak salah kalau kita kembali bukan ? " " Kematian juga membuatkan kita terpisah tapi jangan risau kita akan berjumpa kembali " " Tapi kau dan aku berbeza alam , macam man...