" PARK JIEUN WAKE UP ! " jeritku kuat sambil melompat lompat di atas katil Jieun .
" YAH PARK DOHA STOP IT ! AKU NAK TIDUR NI PLEASE DON'T DISTURB ME ! " balasnya pulak fuhh boleh pekak telinga aku jadinya . lagi aku kuatkan suara lagi kuatlah suara dia heh berlawan ke hape ha ? oh okay fine ! kau taknak bangun eh ?
" Kau pergi sekolah selalu pukul brapa ? "
" 6:00 pgi , keluarlah aku nak tidur shuhh shuhh "
" OMO JIEUN SHII JAM KAU DAH ROSAK KE ? NAK KATA MASUK AIR TAKPUN TAPI JARUM JAM NI DAH MENUNJUKKAN PUKUL 8 ! " jeritku lagi dengan ini bergemalah jeritan puntianak yg dilemparkan oleh Jieun k srs aku menyesal .-.
" SRSLY ? Oyemjii kenapa boleh terlewat ni , yah keluar cepat aku nak bersiap nak mandi ! KELUAR ! " balasnya dengan muka yg mamai rambut yg serabut dia bangun lalu dia menolak nolak badanku dengan kuat , jam yg berada di tangan aku terjatuh di lantai ops nyawa aku dipendekkan ...
aku tengok dia
dia tengok aku
aku senyum
dia pandang muka aku dengan pandangan yg tajam
aku nak lari keluar dari bilik namun tangan aku sempat ditarik olehnya
dan ...
-
JIEUN POV
" Jieun dah siap ! " jeritku lalu turun ke bawah untuk breakfast . bangang betul doha ni jam baru pukul 5 pagi dah gerakkan aku . kan dah kena karate dengan aku huh adan uke !
" Eok Jieun marilah duduk habiskan makanan ni dan terus ke sekolah yer " balas ahjumma , aku hanya melemparkan senyuman kepadanya .
aku pun mengambil tempat duduk , baru sahaja aku ingin mengambil beberapa keping roti ...
" Omo ! Doha shii apa yg dah jadi dengan muka kamu ni berlebam bagai ? " tanya ahjummaku dengan risau , Doha hanya melemparkan padangan tajamnya kearah aku lalu " Ouh lebam ni erm Doha terjatuh masa mandi tadi , tak lah sakit sangat . well Doha kan kuat " balasnya lalu smirk kearah aku whutdeh ! " Betul ni ? ke Jieun ada bu-... " " Omo dah lambat Jieun pergi dulu yer ahjumma " kataku pantas memotong percakapan ahjumma itu fuh . tak sempat aku nak keluar daripda rumah Doha mula memanggil aku urgh .
" Park Jieun ! "
" Huh ya ? kau nak apa hah ? "
" Harini ahjusshi tk dpt hantar so ahjumma suruh aku yg hantarkan kau . " katanya lalu masuk ke dalam semula untuk mengambil sesuatu . " Nah " sambungnya sambil menghulurkan helmet kepadaku . whut ?
" Are you kidding me ? Aku pakai skirt duh mcm mana nak naik superbike kau ni hah ?! "
sepanjang aku membebel tiba tiba ada sepasang kekasih memakai uniform sekolah melintasi kawasan perumahan ku dengan menaiki superbike untuk ke sekolah erk kau ni saja je nak lalu depan rumah ni kan ? -,-
aku pandang muka dia
dia senyum
" Tu ade je org naik superbike pakai skirt " katanya lalu dia menarik aku supaya dekat dengannya tanpa berlawan dia pun mengambil helmet tadi dan pakaikan di kepala aku ~
-
// Seoul Performance Art School //
sesampai je dekat kawasan sekolah dengan pantasnya aku turun dari superbike ni fuh malu duh . cer bayangkan dak nerd naik superbike tak kah org fikir ni semua gila ? haah lah cakap pasal nerd erm ...
YOU ARE READING
[H] Back Again
FanfictionBACK AGAIN || MALAYFANFICTION " Setiap pertemuan pasti ada perpisahannya erm tak salah kalau kita kembali bukan ? " " Kematian juga membuatkan kita terpisah tapi jangan risau kita akan berjumpa kembali " " Tapi kau dan aku berbeza alam , macam man...