pagi mula menjelang , matahari menyinari seluruh alam dan auch mata aku pedih . pedih dengan cahaya matahari yg mula menusuk tepat kearah mata aku ouh damnit .
" Doha kau tkde kerja lain ke hah ? tutup balik langsir tuh skrg masih awal . sekolah kan cuti , takkan aku nak sia - sia kan cuti yg diberikan oleh makcik rosmah rambut kebal ni pulak pls "
" Jieun kau kena bangun jugak no excuse . pakcik botak licin bin najib nak kau lebihkan bersenam bukannya tidur "
" Pakcik tu dah tua kenapa kau kena libatkan dia hah ? dia pun mungkin mati lusa kau ape tahu "
" Makcik tu pun tua jugak , aku pun harap macam tu sweet bukan hidup bersama mati pun bersama "
okay , Doha memang cari nahas lagi aku merepek lagi banyaklah kerepek yg dpt disiapkan dengan segera lalu dipaketkan dan dihantar ke kilang donald trump katanya ingin membuka kedai di tepi jalan .
" Doha pls ak .. YAH PARK DOHA LETAKKAN AKU KEBAWAH ! " Jeritku apabila tersedar yg dia mengangkat aku dengan gaya bridal lalu mula menapak ke dalam bilik air dan
Duuusshhhhhh ...
Badan aku basah sbb Doha lemparkan aku ke dalam tab mandi urgh i really really hate you Park Doha !
" Wae kau pandang aku macam tu ? benci aku ? jangan sayang , nanti benci tu termakan diri kau " kay aku betul - betul benci dia , kenapa dia annoying sangat pagi ni ? takkan pasal semalam ? or ouh mungkin dia mamat bangla tu ?
Aku melemparkan pandangan maut pada dia namun tak berjaya kerana dia dapat menahankan dirinya dengan menggunakan pantulan cermin di dalam bilik mandi , dan terpaparlah muka snow white yg huduh di depan cermin , dengan rambut kusut muka tak bermaya duh tu diri aku sendiri ~
" Kau keluar lah , aku belum cacat lagi untuk terima bantuan kau " kataku malas dia tersenyum sehingga menampakkan dimples dia yg mcm longkang itu .
" Mandi cepat kalau kau taknak aku yg mandikan kau . harini kita keluar berjogging so kau jangan pakai bikini pulak yer " balasnya , lahai kotornya pemikiran kau Park Doha . Ouh ya cakap pasal dirty minded erm tiba - tiba aku rasa rindu dekat Jimin oppa uhuks .
***
" Yah Jung Inseong ! kau srs ke ni nak berjogging ? badan kau kan masih lemah " kata Youjin .
" Luka aku ni taklah seteruk mana "
" Tapi kau .. "
heish apa lagi lah diorang ni , tak faham ke apa hah ? aku kata tak sakit tak sakit lah . spoil mood duh
" Heejun aku dah tak sakit tak payah lah risau " balasku memotong percakapannya .
" Tak , aku bukan nak kata tu , tapi aku nak tanya yang kau nampak tak tali kasut aku ? "
pfft , bahalol punya budak yg aku ni dah kenapa kuat perasan ?" Dekat tangan kau tu apa hah ? Ular ? Cacing ? " sampuk Seungjun yg baru sampai bersama Jihun .
" Ouh , aku lupa huehue "
" So apa tunggu lagi , taknak bergerak ? " balas Jihun pula . kami semua menganggukkan kepala lalu mula berjogging kearah taman rekreasi .
-
" Jieun palli ! " jeritku apabila mula hilang kesabaran dalam diri . aku suruh dia mandi bukan kaji dalam air tu terkandung kuman or tak huh .
" Nae ! Aku tengah turun tangga ni wait " jeritnya balik . sesampai saja di bawah kami mula bersarapan dulu , lepas habis sahaja bersarapan kami terus mula berjogging dari kawasan rumah dan menuju ke taman rekreasi .
YOU ARE READING
[H] Back Again
FanfictionBACK AGAIN || MALAYFANFICTION " Setiap pertemuan pasti ada perpisahannya erm tak salah kalau kita kembali bukan ? " " Kematian juga membuatkan kita terpisah tapi jangan risau kita akan berjumpa kembali " " Tapi kau dan aku berbeza alam , macam man...