10 | Jung's family

59 11 0
                                    


Pagi menjelang ~

Aku bangun dan lantas membersihkan diriku .

" urgh asal lah time pagi - pagi jugak si Inseong tu ajak practise -,- "

Selesai menyiapkan diri sepenuhnya aku pun mengambil ip7 ku apabila lagu bergema menandakan mesej masuk .

From : Insëongeh .
Kau tunggu dekat YehetBubbleTea Cafe tu . Nanti aku datang ambil kau . Ingat ! Stay there , don't go anywhere !

To : Insëongeh .
Urgh geurae . Aku otw ni kau jangan lambat sangat kalau tak aku balik rumah tidur lagi bagus -,-

" Okay send ! "

Aku hanya memakai pakaian seperti di dalam gambar tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku hanya memakai pakaian seperti di dalam gambar tu . rambut aku yang panjang dilepaskan , aku simpan phone dan barang keperluan di dalam bag .

" I'm done ! "

Aku turun ke bawah dan menuju ke pintu utama , tapi tangan aku lantas ditarik dari belakang .

Park Doha .

Doha yang tarik -,-

" Kau nak pergi mana ? " soalnya , mood aku masih tak baik sejak semalam . perlu ke dia marah aku seteruk tu ? ke aku ni yang manja sangat ?

" Perlu ke kau tahu ? " soalku balik dengan nada yang dingin . Doha tarik aku hampiri dia , aku betul - betul menghadap dia . Dia pegang kedua - dua bahu aku , muka dia nampak bersalah sedikit .

" Okay listen . Aku nak mintak maaf sebab marahkan kau semalam , aku tak berniat nak marah kau teruk - teruk . Akuㅡ "

" Aku nak pergi rumah Inseong , kau kenal dia kan ? so kau tak payah risau " kataku memotong percakapannya , aku tak boleh maafkan kau lagi Park Doha .

Aku tepis tangan dia dekat bahu aku dengan kasar , dan terus keluar tanpa menjamah breakfast yang dibuat olehnya . Cuaca pagi ni agak terik . Aku segerakan langkahku di cafe ~


●●●●●


// YehetBubbleTea Cafe //

Aku dah sampai , mana pulak mamat tu ? Malas menunggu aku terus masuk ke cafe dan mula meng'order' caramel macchiato . Setelah selesai , aku mengambil tempat di tepi sekali supaya dia akan nampak aku di cermin luar .

Aku keluarkan ip7 ku untuk melihat mesej atau call kalau - kalau ada yang masuk .

" Eok ? Wae tkde langsung ? Dia suruh aku datang awal then dia pulak datang lambat , dia ingat aku ni robot ke bangun awal - awal , siap cepat - cepat then kena datang ke cafe yang jauh ni ? " Omel aku sendirian , walaupun masih pagi cafe ni sudah pun dipenuhi oleh pelanggan . Terutamanya pasangan kekasih -,- huh bila lah aku nak ada pasangan eh ? asyik alone je sepanjang hidup ergh .

[H] Back AgainWhere stories live. Discover now