// Bilik Rawatan //sesampai sahaja di bilik rawatan , Jieun dan Jihun meletakkan Inseong di atas katil untuk dirawat .
" Erm mcm mana keadaan dia ye ? " soal Jihun kepada doktor yang diupah khas di sekolah itu .
" Keadaannya taklah seteruk mana , cuma hentakan di belakang badannya mengambil masa untuk pulih seketika . buat masa skrg ni dia memerlukan masa untuk berehat dan seseorang perlu berada di sampingnya . " jelas doktor tersebut lalu meminta izin untuk keluar setelah selesai akan tugasannya .
Jihun hanya melihat Inseong yang terbaring tanpa menyedarkan diri di atas katil lalu pandangannya beralih kepada Jieun yg gelisah .
" Kau tak payah risau dia okay je " katanya sambil senyum kearah Jieun lalu keluar dari bilik rawatan untuk memanggil rakannya yg lain Jieun membalas lalu duduk di atas kerusi yg disediakan sambil menggosok - gosok mukanya dengan menggunakan telapak tangannya .
JIEUN POV
" Wae kau selamatkan aku hah ? kau tak sayang nyawa kau ke ? kau nak tunjuk diri kau tu bagus sangat ?! tsk kau buat aku terseksa Jung Inseong ! " kataku sambil memukul tubuhnya secara perlahan , aku menangis teresak - esak dan berasa bersalah terhadap Inseong , kalau bukan disebabkan aku pasti kejadian ini takkan berlaku . ya aku memang yeoja tak guna !
" Ireona Jung Inseong ! Aku minta maaf , aku janji aku akan buat apa saja untuk kau kalau kau bangun . pls jangan buat aku rasa bersalah " sambungku lagi , perasaan aku bercampur aku pun tak tahu nak menangis lagi or rasa marah , wae dia tak bangun lagi ?
Aku berhenti seketika untuk memujuknya bangun . aku perhatikan wajahnya secara mendalam .
" Wae aku rasa macam aku pernah jumpa dengan kau sebelum ni ? "
***
INSEONG POV
Kepala aku pening , badan aku pedih . aku ada dekat mana ni ? sukar untuk aku membuka mata aku sendiri disebabkan luka di badan aku terlalu pedih .
aku cuba untuk bangun dengan mata yg tertutup
dan
dan
chup
bibir aku dan seseorang bersatu . si .. siapa dia ? aku cuba untuk membuka mataku untuk melihat lebih jelas .
" YAH PARK JIEUN KAU BUAT APA NI HAH ?! " Jeritku menahan marah serta kesakitan .
" Omo , ani .. Aniya ! aku tak .. tak berniat nak bu .. buat macam tu " balasnya gagap lalu berlari keluar dari bilik rawatan damn .
Aku cuba untuk bangun keluar dari bilik rawatan ini namun aku terjatuh ke atas katil balik shit badan aku masih sakit . aku tak tahu nak buat apa dekat dalam ni selain baringkan diri , apa yg baru terjadi tadi terngiang di fikiran aku . Aku lantas memegang bibirku sambil tersenyum , " Kau nampak cantik tanpa spec " kataku .
Ting
Ada org dtg , bagus harap itu Jihun atau member aku bolehlah aku keluar dari sini .
Tapi ..
Sangkaan aku meleset , Park Jieun back .
" O- Okay first of all aku mintak maaf , macam aku cakap tadi aku tak terniat nak buat macam tu aku .. "
" Ouh bukan ke kau memang berniat buat macam tu Park Jieun ? Kau sanggup lakukan apa saja kalau aku bangun sounds good and sbb tu kau kiss aku that's great ! " balasku sengaja memotong percakapannya , muka dia merah plus bengang .
YOU ARE READING
[H] Back Again
FanfictionBACK AGAIN || MALAYFANFICTION " Setiap pertemuan pasti ada perpisahannya erm tak salah kalau kita kembali bukan ? " " Kematian juga membuatkan kita terpisah tapi jangan risau kita akan berjumpa kembali " " Tapi kau dan aku berbeza alam , macam man...