3 | Annoying !

126 10 2
                                    

:: Edited 🌸

" Jieun dah balik ! " jeritku dengan kuat apabila tiba dirumah . " Eok Jieun dah balik ? jangan lupa turun makan nae ? Ahjumma dengan Ahjusshi nak keluar sekejap , jaga rumah elok elok " kata ahjummaku . " Nae " balasku pula lalu terus meluru ke arah bilik . sebaik sahaja smpai di depan pintu bilik , aku terus masuk lalu menghempas pintu yg tak bersalah urgh . Makin difikirkan makin stress pulak apa yg trjadi dekat skolah tadi huh -,- rsa mcm nak pijak pijak je muka prempuan gedik tuh ! Eh tak lupa jugak dengan mamat seposen tuh ergh !

// Flashback //

" Annyeonghaseyo ! Park Jieun imnida , just call me Jieun , i came from Japan and I hope you all can teach me well . oh ya nice to meet you all too . that's it " kataku sebagai pengenalan ala ala budak baru err tak lupa jugak untuk bow. Eiuww its to formal yucks . Sebelum tu , mcm mna aku boleh jumpa kelas ? Heol kau fikir balik kau ada kaki , kau ada mata , kau perfect kau boleh cari sendiri . see ? Kata kata mamat tu berguna untuk budak hingusan yg sesat mencari kelas . kalau kau sesat dekat sekolah percayalah benda ni berguna aku yakin . okay berbalik pada kelas setelah aku perkenalkan diri aku ramai mata memandang , berbisik diantara satu sama lain dan ada jugak yg ternganga sampai berjuta lalat pun dapat dighaibkan . pandangan diorang mcm aku ni seorang budak nerd yg tak sedar diri bila pengenalan ber'speaking' bagai eh wait ! Aku kutuk diri sendiri ke apa hah hah ? Tch memang tak pernah jumpa spesies budak nerd yang berspeaking kut ? -,-" . setelah memandang kesemua pelajar dlm kelas tu , okay aku suka kelas ni eh mksud aku dlm kelas ni ada org yg aku kenal senanglah kerja aku bukan ? masuk masuk sekolah dah ada kawan walaupun dia uhuk uhuk . korang tahu siapa bukan ?

" Park Jieun awak boleh duduk di sebelah Eunji " kata Mrs. Yura yang selaku guru kelasku . " Maaf harini saya tak dapat nak mengajar korang , so korang buatlah kerja sendiri keh ? " sambungya lagi lalu keluar dari kelas . pfft aku ni tunggul kah ? setelah mengetahui kedudukan aku . Eunji mula mengangkat tangan untuk menunjukkan kedudukannya (ayat keling omaigoat) . dengan gembira aku mengorak langkah ke arah Eunji dan seseorang yeoja menyelit kaki ku dan ' BUKK ' aku terjatuh sakit bangang . satu kelas gelakkan aku pfft taguna kau yeoja ! . Aku bangun lalu pergi ke arah Eunji yang gelabah melihat ' peristiwa ' tadi . Aku duduk di kerusi dan hiraukan pertanyaan Eunji , muka aku tegang aku stress . " Kau ingat kau Queenka boleh buat apa saja yang kau suka ? huh kau dah salah orang " omelku sendirian namun dapat didengar oleh Eunji .

[H] Back AgainWhere stories live. Discover now