Hey i'm back ✋ with my 2nd fanfiction , BACK AGAIN .Firstly thnks a lot to jihah123 cuz buatkan poster yang cantik untuk ff ni . Thnks sesangat so kalau ada yg nak req poster boleh req dekat jihah123 , she's kind . Cepat je dia buat poster dn't worry . So mcm yg korang tngok dekat poster tulah cast yg saya akan gunakan . Okay let's start .
WATAK UTAMA DAN PERWATAKAN :-
💗 HANI [EXID] as PARK JIEUN (18 Tahun) - Seorang yg agak ganas , cantik ofc . Adik kepada Jimin . Mempunyai lagi seorang abang . Watak utama perempuan .
💗 JUNG EUNJI [APINK] as herself (18 Tahun) - Seorang yang nerd tapi setiap orang akan berubah right ? Baik , cute . Kawan baik kepada Jieun . Selalu dibuli
💗 SUZY [MISS A] as herself (18 Tahun) - Seorang yang jahat , sanggup lakukan apa saja demi mempertahankan cintanya . Suka buli Eunji , Queenka . mempunyai seorang abang yang tidak dikenali oleh orang lain , hanya dia sahaja yg tahu .
-
👔 JUNG INSEONG [KNK] as himself (19 Tahun) - Seorang yang annoying , mempunyai kumpulan bernama KNK yg dianggotai 5 org juga (trmasuk dia) . JIHUN , YOUJIN , SEUNGJUN , INSEONG AND HEEJUN . Kingka . Wlaupun annoying dia taklah jahat mana huehuehuue .
👔 PARK DOHA [BOYS24] as himself (20 Tahun) - Rakan baik kepada Jimin dan Jieun atau dikenali sebagai cousin terapat diorang . Baik , also kingka . Mempunyai rahsia yang bnyak dipendam .
👔 PARK JIMIN [BTS] as himself (20 Tahun) - Abang pertama kepada Jieun , kawan baik DOHA . Mempunyai kumpulan yg dipanggil BTS atau dikenali sebagai Bangtan Boys . Seorang K-idol yg terkenal .
-
WATAK TAMBAHAN :-
- BANGTAN BOYS
- BOYS24
- KNKOkay that's it . Pertambahan watak akan diberitahu , perwatakan tak dinyatakan sepenuhnya , secret . Huahahahaha . Saya bnyak gunakan rookies . Klau tak kenal boleh tanya loh keh baibai ✋💜
- V O T E X COMMENT 🌷
:: Ommayaa_17's story 💞
YOU ARE READING
[H] Back Again
FanfictionBACK AGAIN || MALAYFANFICTION " Setiap pertemuan pasti ada perpisahannya erm tak salah kalau kita kembali bukan ? " " Kematian juga membuatkan kita terpisah tapi jangan risau kita akan berjumpa kembali " " Tapi kau dan aku berbeza alam , macam man...