selesai mandi aku pun turun ke bawah untuk makan , memandangkan ahjumma dngn ahjusshi tkde erm tak salah kalau aku nak berfangirling bukan hoho ? aku berjalan kearah ruang tamu lalu membuka tv . " Apa yg aku nak tengok eh ? tak terbiasa pulak dngn channel korea urgh " kataku lalu menekan button yg berada di permukaan remote . ntah aku tak tahu psal channel korea so aku main tekan je then terpapar rancangan nyanyi nyanyi tu erm music bank ? . " huh layan jelah , best jugak tengok k-idol ni menyanyi and menari :3 "Tak lama lepas tu eh kejap takkan mata aku sakit kut , nak kata rabun tak sbb pakai spec pun yg bundle punya tapi spec bundle lah merosakkan mata heh :'3 tapi diaa ...
" tak ! wait ! srsly ? sapa namja tuh ? kenapa muka dia sama dengan Jimin ? Kenapa perlu sama muka dengan Jimin ? idol lain yg hensem pun ada . Jimin ke tu ? eh tak tak , dia idol ? tapi muka namja tu mcm dia erm pelanduk(?) dua rupa ? mungkin kut , hensem jugak dia hehehek . hensem dri Jimin oppa :3 "
hambek berapa bnyak Jimin daa ~
A/N :: author tukar cara panggilan Jieun terhadap Jimin , takpayah lah Jimen , Jimiyen , let bygones be bygones 😹 malas pulak dengan panggilan yg kerepek , rosak nama Jimin aii pulak ehek .-
AUTHOR POV
" Kerja yg bagus ! Bangtan Boys ! banyakkan berehat , jaga kesihatan, jangan merbahayakan diri . besok korang kena perform lagi then ada fansign . Ara ? "
" Nae PDnim ! " balas ketujuh tujuh namja yg digelar sebagai Bangtan Boys itu atau Bangtan Sonyeondan atau BTS , okay semua sama -,- . lalu mereka mengorak langkah untuk pulang ke dorm .
// BTS DORM //
" Hyung ! " jerit seseorang yang mempunyai bunny itu aww kyot .
" Ah Jungkookie ! wae ? "
" Erm hyung tk beritahu lagi dekat dongsaeng hyung yg hyung ni idol ? tanya Jungkook .
" Erm belum , hyung takut dia marah dekat hyung sbb hyung lah dia kena pergi korea sorang sorang huh rasanya kena tunggu masa yg sesuai baru hyung akan beritahu dia . "
" Ouh , geurae ! hyung buatlah apa yg terbaik untuk hyung yer . Nama hyung Park Jimin , dongsaeng hyung nama apa ? " sampuk seseorang yg ntah muncul dri mana erm langit mungkin ?
" Tch , yg kau tanya nama dongsaeng Jimin hyung dah kenape ? omo ! Taehyung ah kau minat dongsaeng Jimin hyung eh ?! " balas Jungkook lalu mengecilkan matanya kearah Taehyung heh . " Haah kan nama dongsaeng hyung apa ? naklah tahu jugak kan " sambung Jungkook sambil tersengih seperti kerang busuk :3
" Pabo "
balas Jimin lalu baringkan diri . malas nak melayan karenah dua makhluk itu . difikiran Jimin hanya Jieun , Jieun , Jieun and Jieun . mungkin sebab rasa bersalah sangat kut ? disebabkan dia menjadi idol dan sibuk dengan jadual , dia terpaksa menyuruh omma nya mengarahkan Jieun untuk mencari dongsaengnya dan oppa kedua bagi Jieun .
" Patutkah aku mesej Jieun eh ? Haritu bukan main lagi ayat ayat manis yg terkeluar erm " omel Jimin sendirian lalu mengambil iphone7 nya dan menghantar mesej kepada Jieun .
-
JIEUN POV
" Hari pun dah malam , mana ahjumma dengan ahjusshi ni kata sekejap je keluar eh tkkan tua tua pun nak date lagi erm lapar *pout* . " kata aku sendirian , huh bosan jugak bila keseorangan ni . baik aku layan phone dulu . kataku lagi lalu mengambil iphone7 ku yg berada di atas meja study ini " astagaa asal banyak sangat mesej ni ? " bebelku lalu membuka setiap satu chat yg dapat ~
YOU ARE READING
[H] Back Again
FanfictionBACK AGAIN || MALAYFANFICTION " Setiap pertemuan pasti ada perpisahannya erm tak salah kalau kita kembali bukan ? " " Kematian juga membuatkan kita terpisah tapi jangan risau kita akan berjumpa kembali " " Tapi kau dan aku berbeza alam , macam man...