Hoofdstuk 31

18 2 0
                                    

Ik droomden over Jels. In mijn droom zaten we samen gezellig op het grasveldje waar hij mij gevonden had maar toen kwam er iets. De lichten gingen uit ook al waren we buiten. Het leek alsof de zon en de maan niet meer konden werken. Toen hoorde ik Jels schreeuwen en gingen de lichten terug aan en zag ik hem dood liggen. Ik schoot direct wakker en maakten Jels ook wakker omdat ik niet wist of het een droom was. Gelukkig was het een droom. Jels keek me nog al bang aan en vroeg wat er was. Ik vertelde hem over mijn droom en het raren was hij had net het zelfde gedroomd. Kon dit toeval zijn? Misschien komt het door dat ik zo dicht bij hem lag. Ik heb geen idee ik vond het alleen zeer raar. Jels legden mij terug neer omdat ik recht gesprongen was toen ik wakker werd. "Het was gewoon heel toevallig dat we dit tegelijk gedroomd hebben en vergeet niet dat het maar een droom was. Ik leef nog steeds kijk!"zei Jels en hij pakten mijn hand en legden het op zijn hart zodat ik kan voelen dat zijn hart nog steeds klopten. Ik ging nog wat dichter bij hem aan liggen en zei dat ik van hem hield. Ik kreeg geen reactie terug en ik ging wat rechterop zitten en zag dat hij aan het slapen was. Het was kei schattig hoe die daar lag. Het liefst zou ik hem tegen mij drukken en nooit meer loslaten maar echt nooit meer! Hij is van mij en van niemand anders! Niemand kan hem zelfs van mij afpakken ook al zouden ze hem haten! Ik besloot hem te laten slapen en ging zelf ook wat proberen slapen.
Na een paar minuten lag ik nog niet in het slaap dus besloot ik wat te gaan wandelen ondertussen dat Jels nog sliep. Ik probeerde voorzichtig los te komen in de greep van Jels want hij had me nog al stevig vast genomen. Eens ik er uit was waren we weer een paar minuten later. Ik ging op de gang en volgde de bortjes van de cafetaria want ik had best wel wat honger en het was ongeveer middag. Ik kwam in de cafetaria en ik zag dezelfde jongen van die avond terug staan. Ik ging naar hem toe. "heee wie we hier hebben. Heb ik jou gisteren avond niet ook al gezien? Je ziet er nu veel beter uit schat! Das goed ben blij voor jou maar goed wat mag het zijn voor jou?" zei de jongen. Ik vond het nog al verassend dat hij nog wist wie ik was alle dat die toch mijn gezicht herkende want echt kennen zal die niet doen? Ik gaf mijn bestelling en lachten nog eens naar de jongen en ging dan weer terug naar de kamer.

VakantieliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu