en kuste me heel intens. Ik wist niet hoe ik me moest voelen, hoe ik moest reageren en wat ik moest zeggen. We gingen verder naar binnen en ik zag dat mijn papa al weg was. Jels raakten stilletjes aan in paniek en vroeg me of ik wist waar mijn papa naar toe zou kunnen zijn . waarschijnlijk was mijn papa gewoon al naar huis omdat hij dacht dat ik dat ook zou zijn maar dat is niet zo! Ik ben nog steeds hier en begin stil aan slaperig te worden. "Jels ik wil naar de bungalow ik ben echt moe en wil nu echt het liefst naar mijn bed." Zei ik. Maar ik zag het al aan Jels zijn gezicht dat hij er bang voor was. "Wat is er?" vraag ik hem. "Er is niks hoor Amber maar kom maar met mij mee die bungalow op de hoek is voor personeel en ik heb de sleutel." Zei Jels. Op dat moment kon ik hem echt ni afwijzen want hij was echt bezorgd dat zag je aan zijn gezicht. Maar waarom is die zo bezorgd? Komt het door het geluid dat we daar juist gehoord hebben? Weet hij wat het geluid was? Ik moest stoppen met vragen te stellen want ik ken me zelf. Als ik me teveel vragen stel ga ik zelf ook nog gaan flippen en dat wil ik niet ik wil er zijn voor Jels en hem niet laten zien dat ik eigenlijk stiekem ook wel een beetje bang ben. Ik stemde toe om mee te gaan en stuurde eerst een berichtje naar mij papa.
Ik:Waar was je? Je was er niet meer! Ik ga niet alleen naar huis dus ik ga bij Jels slapen. Dus wees niet ongerust.
Xxx
AmberToen stapten we naar de bungalow. Ik zag Jels veel in het rond kijken en hij had mijn hand heel stevig vast. Ik stopten met stappen en kusten hem op zijn mond maar hij kuste niet terug. "Wat is er schat?" zei ik. Ik vond het echt raar dat hij niet terug kuste dat is niet van zijn normalen doen. Normaal zou hij mij stevig vast nemen en me kussen voor een 2de keer maar dat gebeurden dus nu niet. "Ik wil gewoon zo snel mogelijk thuis zijn dus laten we verder gaan." Antwoorden Jels. Ergens vond ik het schattig hoe hij deed maar ik vond het ook angstaanjagend hoe hij deed. Ik deed dus wat hij vroeg en liep gewoon door naar de bungalow. Toen we aankwamen en binnen gingen besefte ik dat ik eigenlijk niks mee had van pyjama of tandenborstel en al die dingen. Ik besloot om het vlug te gaan halen. Ik riep Jels maar hij antwoorden niet dus vond ik het een perfect moment om te vertrekken maar ondertussen was het al 2h 30 dus onderweg stuurde ik toch maar een berichtje naar Jels.
Ik: Schatje, je moet je niet ongerust maken ik ben thuis wat spullen gaan halen.
Ik ben zo terug! Ik hou van jou! ❤Ik was 3 minuten onderweg of ik kreeg al een smsje terug van Jels:
Jels: Kom nu terug! Ik laat u ni zo maar alleen gaan!
Die jongen maakte me echt bang en plots voelde ik iets iemand nam me vast ik draaide me om en zag Jels ik was zo blij dat hij het was. "Amber doe me dit nooit meer aan ik dacht echt dat er u iets zou overkomen, maar kom we gaan terug ik heb ook geen spullen bij dus we overleven het samen wel." zei Jels. Ik vond dat hij wel een punt had. Hij had ook geen spullen mee en hij is ook niet even naar huis gegaan om dat te gaan halen gewoon om dat hij mij wilt beschermen voor weet ik veel wat. Wist ik maar voor wat hij mij beschermde dan kon ik hem misschien ook beschermen als het nodig is. We liepen terug naar de bungalow en Jels vroeg me of ik het erg vond om een bed met hem te delen. Ik vond van niet want hij is mijn vriendje.
JE LEEST
Vakantieliefde
Teen FictionAmber is een dood gewoon meisje die op vakantie gaat met haar ouders. In het vakantie park leert ze Jels kennen. Jels brengt Amber haar leven helemaal op zijn kop. Amber komt gevoelens tegen die ze nog nooit heeft gehad en liever nooit heeft gehad.