"Wat is er Amber je bent al de hele avond zo stil?" Zei mijn moeder. " Er is helemaal niets hoor ik ben alleen een beetje moe ik ga denk ik slapen." Zei ik. Ik ging naar mijn bed en probeerde te slapen. Ik zag elk uur voor bij gaan ik kon niet slapen door dat ik de hele tijd aan die jongen dacht. Ik stelde mij wel duizend vragen die nacht. Zou ik hem nog zien? Betekende het fietsen iets? De volgende ochtend ging ik achter de oplossingen zoeken we gingen die dag toch niets speciaals doen met het gezin. Eerst ging ik ontbijt halen en toen ik de winkel uit kwam zag ik hem, ik zag de jongen van de avond er voor. Ik liep automatisch door ook al wou ik liever naar hem toe gaan. En plots voelde ik iets op mijn schouder ik draaide mij om en die jongen stond voor mij. "We hebben elkaar nog niet voorgesteld ik ben Jels en hoe heet jij?" zei Jels. "Ik ben Amber" ,zei ik hij vond mijn naam super mooi zo mooi als mij. ' Heb je soms zin om eens iets gaan drinken? ' vroeg Jels. Ik zei: ' graag maar ik moet gaan misschien een andere keer.' Hij zei dat we nog eens konden gaan fietsen en dat gingen we doen die dag nog om elf uur.
Ik liep vlug naar de bungalow ik was al zolang weg geweest mijn ouders zullen ongerust zijn dacht ik in mijn eigen. "Eindelijk je bleef zolang weg" zei Thomas. Ik verteld hun alles van Jels en dat ik al afgesproken had met hem om te fietsen en dat ik het die dag nog eens ging doen met hem. Mijn ouders waren ongerust ze kenden Jels niet en ze wisten ook niet hoe hij was. Ik vertelde hen hoe ik Jels heb leren kennen en hoe hij was daardoor lieten ze me gaan. Ik was bang dat ik de verkeerde dingen ging doen want het was waar ik kende Jels eigenlijk niet. Ik wachten dus om elf uur aan de ingang van het hoofdgebouw maar hij was er niet. De tijd vloog voorbij om twaalf uur was hij er nog altijd niet ik maakte mij zorgen maar ik kon ook al raden wat dat betekende hij was mij vergeten. Ik ging al wenend terug naar de bungalow ik snapte gewoon niet dat die mij kon laten stikken. Net voor ik aan de bungalow kwam zag ik dat er licht was in de bungalow maar dat kan niet mijn ouders waren niet thuis die waren gaan zwemmen. Met een bang hartje ging ik de bungalow binnen maar ik was bang voor niks mijn ouders waren gewoon nog thuis en ze waren niet alleen. Aan tafel zat Jels mijn mama vertelde mij dat hij moest kuisen in het park en ze hem tegen kwam en zag dat hij Jels heten. "toffe jongen hoor Amber je hebt een goede keus gemaakt" zei mijn papa. Ik vertelde mijn ouders dat we niet samen waren en Jels zei dat hij mij wou spreken onder vier ogen als het kon. "Ik voel iets voor u Amber en ik kan er niet tegen vechten" zei Jels. Ik verschoot mij ik had dit helemaal niet verwacht ik kende hem nog maar 1 dag en hij kwam al zeggen dat hij op mij is. Een grote shock maar het klonk geweldig wat als we een relatie hadden? Maar hoe is het dan als ik naar België terug ga? Met veel vragen zat ik misschien vragen die nooit beantwoord gingen worden. Ik zei hem dat ik hem wel leuk vond maar dat ik moest nadenken over mijn gevoelens. Plots beseften ik dat ik moest gaan repeteren.
JE LEEST
Vakantieliefde
Teen FictionAmber is een dood gewoon meisje die op vakantie gaat met haar ouders. In het vakantie park leert ze Jels kennen. Jels brengt Amber haar leven helemaal op zijn kop. Amber komt gevoelens tegen die ze nog nooit heeft gehad en liever nooit heeft gehad.