Hoofdstuk 1

162 4 0
                                    

Amber kom eens ik moet je iets zeggen!  Dat zei mijn moeder 2 weken voor we op vakantie gingen. Ze wou me spreken en het klonk heel belangrijk. "Ik heb je ingeschreven voor een zangwedstrijd dat ze geven op vakantie." Zei mijn moeder. Ik ben bang dat ik dit niet kan want het was in een groep, in een band dat is niets voor mij. Mijn moeder was niet blij dat te horen. Ze zei dat ik mijn best moest doe en dat het maar voor het plezier is. Ik vertelde het direct aan mijn beste vriend. "Ik kan dit niet Christophe, ik ga het niet kunnen!" Ik begon te flippen ik was bang dat alles mis ging gaan. "Je kan het Amber  heb vertrouwen in jezelf, blijf positief!" Zei Christophe. Ik kreeg meer zelfvertrouwen door dat ik naar hem luisterde. Ik kende Christophe nog maar 1 jaar. Ik heb hem leren kennen door Laura ze had een relatie met hem, maar plots hadden ze het uitgemaakt ik voelde dat het mijn schuld was want ik had hem gezegd dat hun relatie niet meer gezond was. Dat was geen leuke periode ik moest gaan kiezen bij wie ik was bij Christophe of bij Laura, ik koos ze allebij. Terug naar nu ik ging contact zoeken met de bandleden. Na een tijd bleek dat ze alles al hadden geregeld mijn kleren, mijn make - up  en zelfs de muziek. Ik vond het echt niet leuk. Ik kreeg van die na maak krullen in mijn haar en ik moest een super kort kleedje aan doen. De muziek die trok dan nog eens op niks.

VakantieliefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu