Toen zag ik hem, het was Jels. Ik fleurde ineens helemaal op. Zonder nadenken deed ik de deur open en omarmde hem. "Pas op Amber straks zijn de bloemen voor jou kapot!": riep Jels. Ik liet hem los en zag het mooie boeket met roze, het waren rode rozen. Ik liet een traantje, bedankten hem en kuste hem. Jels was zo overdonderd door de kus dat zag ik in zijn ogen. Zijn ogen fonkelde als de sterren in de hemel ze waren zo helder blauw als de zee. Ik had nog nooit zo een mooie ogen gezien. Plots zei Jels: "Wil je morgen middag met mij op een date gaan?" Ik wist niet wat ik op dat moment moest zeggen dus riep ik het gewoon uit: "Ja Jels kei graag ik had nooit gedacht dat je dit zou vragen!" Ik was zo blij dat ik hem kusten. Jels liep na een paar kussen naar huis en ik ging al snel naar boven om mijn juiste kleren te zoeken. Ik deed mijn kast open en zag dat er bijna geen kleedjes in hingen maar dat was niet moeilijk want al mijn kleedjes waren thuis. Als een zot belde ik naar mijn mama om te zeggen dat we nog moesten gaan shoppen, jammer genoeg ging het niet die dag nog dus gingen we de volgende wel. Ik stond te poppelen om naar mijn date te gaan. Ik vroeg me alleen af wat Jels zou doen want ik kende hem nog niet zo goed. Toen die avond laat besloot mijn papa om nog iets gaan drinken in de snackbar. Natuurlijk wou ik mee gaan want misschien kreeg ik dan de kans om Jels nog eens te zien. Ik pakte mijn spullen en ging mee zonder echt toestemming te vragen aan mijn papa maar hij leek het wel leuk te vinden dat ik mee ga. Toen we eindelijk aan kwamen in de snack bar keek ik direct of ik Jels zag maar dat was niet het geval. Ik maakte er geen probleem van en bestelde samen met mijn papa een drankje. Eens dat mijn papa de drankjes had en weg was vroeg ik aan de jongen achter de kassa of Jels er was: "excuseer weet u soms of Jels hier is?", " is het dringend?" zei de jongen achter de kassa. Het was eigenlijk wel dringend maar op een ander vlak ik wou heb een knuffel geven, hem kussen, hem gewoon heel even zien voor ik kon gaan slapen. "nee het is niet dringend" zei ik. De jongen vertelde me dat hij niet werkte die avond en vroeg ook of hij hem moest vragen of hij kon komen. Ik heb direct gezegd dat het niet moest want het was wel al heel laat en ik wist ook niet hoe ver die woont. De jongen zei dat hij het dan niet deed en ging weg. Ik ging terug naar mijn papa en hij zei: " Wat was er?" Ik vertelde hem dat ik iets gevraagd had over het eten dat ze maakte want ik ging natuurlijk niks zeggen over hoe ik en Jels waren. Mijn ouders hadden al een vermoeden dat wist ik wel maar ik wou ze geen bevestiging geven. Mijn papa geloofde het en ging gewoon verder met zijn gesprek met de man die hij net had leren kennen in de snack bar. Ik verveelde me dood en nam mijn gsm en luisterde wat naar muziek en viel na een tijd in het slaap.
JE LEEST
Vakantieliefde
Teen FictionAmber is een dood gewoon meisje die op vakantie gaat met haar ouders. In het vakantie park leert ze Jels kennen. Jels brengt Amber haar leven helemaal op zijn kop. Amber komt gevoelens tegen die ze nog nooit heeft gehad en liever nooit heeft gehad.