@diba1020'nin yazdığı Aptalım Aptalsın, 7 bölüm ve bir de duyurudan oluşuyor.
Hikaye genç kurgu kategorisinde ve genç kurgu ve mizahın karışımı gibi. Özellikle ana karakter Maya'nın iç sesiyle konuşmaları...
Hikaye ile ilgili tek büyük sorun, bir düzenlemeye ihtiyacı olması. Düzenleme derken kurgudan söz etmiyorum, yazım ve noktalama açısından. Okurken biraz gözleriniz yoruluyor uzun paragrafları takip ederken. Bu uzun paragrafların içinde ayrı ayrı konuşmalar da olunca yazar keşke onları ayrı paragrafa alsaymış, diyorsunuz. Ama eğer biçim sizin için sorun değilse, bir problem yok demektir!
Hikayenin konusuyla ilgili söyleyecek çok şey var, nereden başlasam bilemiyorum. Ama en iyisi Rüzgar'dan başlamak. Maya'nın annesinin bir kafesi var ve bir gün Maya'dan kafeye bakmasını isteyip dışarı çıkıyor. Öyle olunca akşam eve giderken bir taksiye ihtiyacı oluyor ama yoldan bir tane bile taksi geçmiyor, geçiyorsa da durmuyor. Bir arabadan onun yaşlarında bir çocuk onu bırakabileceğini söylüyor ve Rüzgar ile bu şekilde tanışıyorlar. Gerçi Maya arabaya binmiyor ama...
Neyse, yaz tatili geliyor ve Maya Antalya'ya gidiyor, teyzesinin yanına. Orada küçük kuzeni Ahmet ve bu yedi bölüm içerisinde Maya'dan sonra en fazla gördüğümüz kişi olan Yaprak var. Yaprak'ın arkadaşları Buğra ve Ece de Maya'nın Antalya'da tanıştığı kişiler diyebiliriz.
Bir gençlik hikayesi olmasının da etkisiyle akıcılığa sahip olan bu hikayeyi fazla ilerlemeden takip etmeye başlamanızı öneririm.
Okumak isterseniz, linki ilk yorumda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kurgu&Romantik Tanıtma Defteri
De TodoWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Genç Kurgu/Romantik