@Ekinsu55'in hikayesi Üfle Gitsin, şimdilik dört bölüme sahip olan bir gençlik hikayesi.
Selin, hikayemizin ana karakteri on yedi yaşında sayılır ve hikayenin başında kendisinin de belirttiği gibi pek para sıkıntısı çekmeyen bir aileden geliyor. Bunu belirtiyorum çünkü hikayede sıklıkla yer verilen olayların sebebi olarak bunu görebilirsiniz.
Saçma girişimi bırakıp hikayenin konusundan bahsedecek olursam, Selin'in ailesi Ankara'ya taşınıyor ama bu onun için çok da önemli bir mesele değil. Zaten sürekli taşınıyorlar ve çok yakın olduğu bir arkadaşı veya arkada bıraktığını hissedebileceği kimse yok. Akrabalarını tanımıyor bile, hiçbir zaman herhangi bir akrabasıyla aynı şehirde yaşamamış olmanın etkisi büyük bu durum üzerinde.
Ama Ankara'da amcası, halası ve bir de Meriç var, ailede çekinik bulunan genlerin etkisini gösterdiği Meriç. Selin'in ilk arkadaşı haline gelen Meriç.
"Ailesinin taşınma kararına mecburen uyan ve hiçbir şeyin değişeceğini tahmin etmeyen bir kız. Hayatı akışına bırakır..."
Şimdi böyle anlatınca Selin'in Meriç'e aşık olacağını sanmayın. Öyle bir şey yok ortada. Yani olacaksa bile şimdi yok. *üzücü anlar* Demek istediğim bu bir kuzen hikayesi değil, evet.
Okumak isterseniz, linki ilk yorumda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kurgu&Romantik Tanıtma Defteri
De TodoWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Genç Kurgu/Romantik