Duygusalım ve bu sefer hikayeden dolayı. @sudeeozkara67'nin hikayesi "Cesaretin Var Mı?"yı bir süredir okumayı erteliyordum ve şu an keşke ertelemeseydim diyorum.
Yazar, betimlemelerle karakterin duygularını hissedebilmemizi sağlayabilme bölümünde kesinlikle başarılı. Şu an Lahza'nın hissettiklerini tamamen olmasa da anlayabiliyorum ve onunla birlikte üzülüyorum. O üçüncü bölümde, yani birkaç saat sonra olabileceklerden pek umutlu değil ama ben umutluyum. (Aşırı seviyede duygusallık sonucu dramatik cümleler)
Üçüncü bölüm demişken, hikayenin iki bölümü var. Ama bu iki bölüm bile beni hikayeye bağlamaya yetti. Ben böyle hikayeleri seviyorum ya. Fazlasıyla dramatik bir insanım sanırım. Az önce kurduğum cümleden sonra hikayenin konusundan bahsetmediğimi fark ettim. *tipik akşam üzücülüğüm*
Neyse, hikayedeki kızımız internette önerilen kişiler arasında gördüğü bir çocuğu seviyor ve uzun bir süredir onun stalkerı. Profesyonel stalker ilan edebileceğim arkadaşlarım olduğu için Lahza'nın stalklama seviyesinin çok da yüksek olmadığını ifade etmeliyim, yani kızın hakkında endişelenmenize gerek yok. O sadece bir kişiyi takip ediyor, Eray'ı.
Eray'dan bahseden kişi ben olmak istemiyorum. Lahza o kadar güzel anlatıyor ki size onu, siz de Eray'ı sevdiğinize inanıyorsunuz bir süre. Sonra Lahza olmadığınız gerçeğiyle karşılaşıyorsunuz falan. Yani, Eray ve hikaye hakkında daha çok bilgi edinebilmeniz için yazarın açıklama yazısını buraya ekleyeceğim.
"Oysaki ben sadece o koca mavi gözlerinde okyanusu tatmak, içime esen serinliği hissetmek, onu sevdiğimi saklayarak değil göstererek okyanusunda boğulacak bir başka kurban olduğumu bilmesini istemiştim, ben o gözlerinde gökyüzünü görüp uçmak istemiştim yüksekten korktuğumu bilmeme rağmen.
Lahza Sancak.
İsmimi seviyorum. Anlamını, yaşamımı seviyorum, sonuçta zenginlik sultanlıktır.
Okulumu, sınıfımı, aslında buraya kadar her şey normal ama onu sevmem? Tuhaf ama gerçek.
Ben internette önerilen kişiler arasında benim soyadımı taşıyan fakat bir kan bağımız olmayan Eray Sancak'ın platoniğiydim. Onun aşığıydım.
Şimdi ise geri dönemeyeceğim bir yoldaydım. 'Cesaretin var mı?' derseniz gözümü kör eden bir aşkım var derim."
Okumak isterseniz, ben tavsiye ederim, linki ilk yorumda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kurgu&Romantik Tanıtma Defteri
AcakWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Genç Kurgu/Romantik