14-Yakamoz

22 6 2
                                    

#saatbaşıtanıtım:3

@dml_usanmaz'a bir hayranlık besliyorum şu an, hikayesinin birinci bölümünü tam sekiz sayfa yazmayı başarabildiği için. Şu ana kadar en fazla beş sayfa yazabildim bir bölümde, o da yedinci bölümüydü hikayenin. Yani sabırlı bir şekilde bir bölümün üzerinde o kadar çalışmanın ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum.

Giriş ve birinci bölümden oluşan bu hikaye, genellikle tercih edilen bölüm uzunluğunun üstünde olmasına rağmen beni kesinlikle sıkmadı, hatta nasıl bittiğini fark etmedim. Evet, sekiz sayfanın nasıl bittiğini fark etmediğimi söylüyorum. 

Karakterleri çok fazla tanımıyoruz ama kısa bir özet geçecek olursam, Şafak babasıyla arası pek de iyi olmayan bir kız. Geçmişte yaşadıkları kötü olayların bunun üzerindeki etkisi büyük. Bu yüzden yeşil gözlü bir adam ortaya çıkıp babasıyla ilgili planları olduğunu söyleyip ondan bir mesaj iletmesini isteyince Şafak dehşete kapılmadı. Gerçi tamamen anlattığım gibi değil, yazar bunları fazlasıyla harika bir şekilde yazmış.

"Bir adam. Zehir yeşili gözlü, zehir sözlü.

Bir adam... Yapması gerektiğini düşündüğü bir iş uğruna tüm kuralları alt üst edebilir. Her şey bertaraf olabilir, herkes canından olabilir. Herhangi bir şey... Olmaması gereken herhangi bir şey.Birçok şey. Bu iş onu da mahvedebilir. Zehir yeşili gözler, zehir sözler. O, cehennemin dibi.Tehlikeli görünümün rol üstlendiği bu adam... O Enesay Yalman.Bu iş uğruna her şeyi bitirebilir."

Eğer okumak isterseniz, linki ilk yorumda! 

Genç Kurgu&Romantik Tanıtma DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin