10-Senden Sonrası

49 6 5
                                    

@chocolateih'in yazdığı Senden Sonrası, dört bölümü olan genç kurgu kategorisinde bir hikaye.

Hikayeyi akşam okuduğumdan olsa gerek, hikayede iki farklı erkeğin olduğunu anlamadım. O tamamen benim üzücülüğüm ama, günün ortasında okuduğunuz sürece aynı şeyi yaşamayacağınızdan eminim.

İki farklı karakter olduğunu anlamayınca da bu iki karakterin yan yana geldiği bölümlerde tuhaf anlar yaşadım, tahmin edebileceğiniz gibi. Hikayeye odaklanmaktan çok bu sorunun cevabını düşünerek bölümleri okumayı bitirdiğim için yazara da bir özür gönderiyorum. *şirin gülümseme*

Senden Sonrası; kapağı, adı ve açıklama bölümüyle ilgimi çeken bir hikaye. Kapağında renkler birbiriyle uyumlu, bu benim yapabilmek için fazlasıyla uğraştığım, yine de başarısız olduğum bir şeydir mesela. Açıklama bölümünde de "dondurma" kelimesi geçince hikayeyi bugün okuyacağım kesinleşmiş oldu.

"Ertuğrul'un denize rakip olan gözlerini gözlerime dikmesiyle işi dalgaya vurmayı hissettim.

'İçimde bir şeyler halay çekiyor .'

'Şu dondurmayı bırak ve beni dinle!'

İşin ciddiyetini anladığımda sonradan üzüleceğimi bilsem de, o güzelim dondurmamı attım ve ismimin çağrıştırdığı renge tam zıt olan gözlerimdeki kızgınlıkla, onun denizlerine çevirdim gece karalığındaki gözlerimi.

'Söyle!' "

Ana karakterimizin adı Deniz, annesinin başarılı şirketinin başına isteyerek olmasa da geçti. Annesiyle pek yakın değiller ve annesi pek itiraz edilesi bir insan değil. Yukarıda adı geçen Ertuğrul ile tanışmalarına sebep olacak olay bile annesinin "hayır" cevabını kabul etmemesi üzerine gerçekleşti.

Tanıtımda adı geçmese de bir de Demir var, hikayeye daha önce giriş yapan ve benim daha çok sevdiğim karakter. Adı geçmeyince onu çok fazla görmeyeceğimize dair şüphelerim oluştu, üzgün anlar yaşıyorum.

Ayrıca yazarın açıklama bölümünün sonuna eklediği, " **Bu hikayede geçen her olay gerçektir.Sadece henüz gerçekleşmedi.** " cümlesi de hikayeye ısınmamı sağlayan bir etken.

Eğer okumak isterseniz, linki ilk yorumda!


Genç Kurgu&Romantik Tanıtma DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin