@GoldenistMagnae'nin yazdığı Oh My Baby, genç kurgu kategorisindeki bir fanfiction aslında.
Fanfiction okumayı sevmiyorsanız bile bu hikayeyi bir kenara fırlatmamanızı tavsiye ederim. Ana karakterimiz Chanyeol'un kapısına bir bebeğin bırakılması ile başlayan hikaye, bir gençlik kitabı havasında.
Genelde adının içinde "baby, bebek, hamile, anne" geçen hikayeleri geçerim, okumayı pek tercih ettiğim bir konu değildir ama bu hikaye o kadar tatlı ki okuyasınız geliyor. Ayrıca yazarın sade bir dille yazması da hikayeyi rahat okunabilir kılıyor.
Hikayenin ana karakteri Chanyeol olsa da yakın arkadaşı Baek de hikayede büyük bir yeri olan bir karakter. Hatta onun da hikayesini az da olsa okuyabiliyoruz, hikayedeki tüm karakterleri sevdiğim için bu da hoşuma giden şeylerden biri oldu tabii.
"Sarhoşken girdiği bir ilişkiden dolayı Chanyeol' ün kapısına 2 yıl sonra bir bebek bırakılır ve gidilir.
Bebeğin onun olduğunu söyleyen nota inanmayan Chanyeol, babalık testi yaptırır ve olumlu çıkan testten sonra ev arkadaşı ve abisi gibi sevdiği Baekyeol ile bebeğe bakmaya başlar.
Tabii ki de ikili bir bebeğe en fazla ne kadar ve nasıl bakabilirdi ki? Kimsenin haberi olmadan."
Okumak isterseniz, linki ilk yorumda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kurgu&Romantik Tanıtma Defteri
DiversosWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Genç Kurgu/Romantik