12-Köprü Altı

46 3 2
                                    

@rilaydadmrts'nin yazdığı Köprü Altı, şu birkaç haftadır kapağıyla ilgimi çeken bir hikayeydi. Uzun zamandır listede olmasına rağmen okuyamadıklarımdan biriydi. Ama sadece bir bölümü olduğunu görünce araya sıkıştırayım dedim. 

Öncelikle yazar hikayeye başlarken bunun gerçek ve kurgu karışımı olduğunu söylemiş. Bu not, hikayede gerçekleşen kazanın gerçek olup olmadığını düşünmeme sebep oldu. Eğer öyleyse, bu hikayeyi yazmaya başlama sebebini anlayacağım sanırım. 

Şimdi, hikayenin bir bölümü olduğu için size söyleyebileceğim tek bir şey yok. Yazarın anlatımı sürükleyiciydi, kapak zaten ayrı bir harika. Bir de yazarın yazdığı açıklama bölümü var, yine harika olan. 

"Her zaman yorgun hissettiğim şu hayatta ölüyordum artık.

"İnsan bir defa aşık olurmuş ben bu hakkımı sende kullandım. Bana verilmiş en güzel haktı bu. Yaşamaya eş değer bir hak." dedim göz yaşlarımı tutamayarak. ''Bu da mı yalandı? Ha?'' 

Biliyordum. Beni sevmiyordu evet. Ama yaptıklarını kaldıracak bünyem kalmamıştı. Bu o olamazdı. Tanıdığım adam bu kadar acımasız olamazdı.

Daha fazla dayanamayacaktım. Ayağa kalktım ve ona yürüdüm. Elimi kaldırdım. Titriyordum. Yüzüne baktım. Bana bakmıyordu. Hamlemi yapmak için hazırlanmıştım ki kolumu sıkıca tuttu ve kulağıma fısıldadı.

''Benden uzak kal ufaklık. Pişman olacaksın.'' "

Eğer okumak isterseniz, linki ilk yorumda! 





Genç Kurgu&Romantik Tanıtma DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin