@sezenaksu1706'nın Aşk Eşittir Dans hikayesi yepyeni ve okunmaya hazır bir bölüme sahip.
Hikayenin adını görünce dans eden kişi veya kişilerin kim olduğunu merak etmişsinizdir diye düşünüyorum. İyi haber, bunu ilk bölümün başında öğreniyoruz. İyi haber iki, bu kişi ana karakterimiz. Yani müzik dolu bir hikaye olacağına inanıyorum.
Konuşmalarda, konuşma çizgisi yerine tırnak işareti konulması benim daha çok hoşuma gidiyor. Bunun sebebi konuşma çizgisinin sadece söylenen cümleyi o paragraf içerisinde kullanmanıza izin vermesi. Ama tırnak işareti kullanıldığında betimleme ve düşünceleri yanına sıkıştırabilme imkanına sahip oluyorsunuz ki bu da okuyucuların o olayı kafalarında çok daha rahat canlandırabilmelerini sağlıyor.
Bu konudan neden bahsettiğime gelirsek, yazar da konuşma çizgisini tercih etmiş. Yukarıda anlattığım gibi, ben tırnağı tercih ediyorum ama araya bir paragraf veya paragraflar eklenerek aradaki fark tamamen kapatılabilir. Ortalıkta "Betimleme, betimleme, betimleme..." diye dolaşan biri değilseniz-şu birkaç gündür kendime fazla gönderme yapıyorum ne yazık ki- bunun sizi rahatsız etmeyeceğine inanıyorum.
"Dans etmeye aşık bir kız... Onu dans ederken gören karanlık bir çocuk... Onları bekleyen zor bir ilişki...
Peki ya onları ayıracak büyük bir sorun varsa ortada?"
Karakterler sevilesi, hikaye okunası ve kısacası, link ilk yorumda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kurgu&Romantik Tanıtma Defteri
De TodoWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Genç Kurgu/Romantik