@EniseSudeifti'nin yazdığı Rüyalarımdaki Adam, giriş ve birinci bölümden oluşan romantizm kategorisindeki bir hikaye.
Hikayeyle ilgili söyleyecek çok şey var aslında; ama ben yazarın anlatımının hikayeyle ne kadar uyumlu olduğundan bahsederek başlamak istiyorum. Genel olarak bir rüya veya masal havası var gibi hikayede ve hikayenin adı göz önünde bulundurulduğunda bu müthiş bir atmosfer meydana getiriyor.
Aslında hikayedeki olaylar bizim işin içerisine girmemizden önce başlıyor. Ana karakterimiz Neslihan bir süredir gizli bir numaradan şarkı sözleri içeren mesajlar alıyor. Giriş bölümünde, Neslihan bu mesajlara cevap vermediğinden dolayı ona mesaj gönderen kişinin aramaya başladığından bahsediyor. Ama bu aramalar, her zaman karşımıza çıkanlardan biraz farklı ilerliyor. Genelde gizli bir numara tarafından arandığında sadece nefes sesi duyar karakterlerimiz, bu adam ise sohbet etmeyi tercih ediyor.
Bir de Neslihan'ın rüyalarında gördüğü biri var. Takside, pastanede-kafe de olabilir- karşısına çıkan bir adam, rüyalarında görmeye başlamasından sonra.
Bunların hepsi bir araya gelince ve işin içerisinde bitter çikolata olunca hikayeyi okuyasınız geliyor tabii.
"Önce Rüyalarıma girdi, ardından kalbime...
Bu onun benim içime sızış tarzıydı.
Beni seviş tarzıydı.
Hep en yakınımdaydı ama benim için görünmez birinden farksızdı.
Beni öyle bir sevdi ki, onun sevgisinin yanında benim sevgimin değeri bir hiçti.
Bu bir aşka geç kalış hikayesidir..."
Eğer okumak isterseniz, linki ilk yorumda!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç Kurgu&Romantik Tanıtma Defteri
De TodoWattpad Hikaye Tanıtma Defteri: Genç Kurgu/Romantik