2. Rio de Janeiro

97 12 6
                                    

22:24. Tento čas teď svítil v přítmí noční oblohy.

,,Vážení cestující," ozvala se letuška znovu z reproduktoru. ,,Blížíme se do naší cílové stanice na letiště v Riu de Janeiro. Prosím, připoutejte se. Doporučuji využít žvýkačky v kapse před vámi. Změna tlaku může způsobit bolest a zaléhání uší."

Amy vytáhla žvýkačku, dala si ji do úst a z kabelky vyndala připínací vizitku se svým jménem a logem ochranné rezervace pralesa Amazon. Hned si ji připnula na tričko.

Letuška se znovu ozvala.

,,Vážení cestující, právě jsme přistáli na letišti v Riu. Prosím, neopouštějte svá sedadla, dokud letadlo úplně nezastaví.
Děkujeme vám, že jste využili služeb Aerolinks America. Za celý pilotní tým vám přeji hezký zbytek dne."

Amy se nadechla. Osm hodin v letadle bez přímého přísunu čerstvého vzduchu se na všech dost otisklo. Vyndala mobil a vytočila Bena.

,,Ano, Amy?"

,,Ahoj, Bene. Jsem na letišti, před chvíli jsme přistáli."

,,Jasný. Gerard už je na ceste. Máš na něj mobil? Říkal mi, že tam bude asi za čtvrt hodiny."

,,Mobil na něj mám, ještě mu zavolám. Díky, Bene. Zatím."

,,Ahoj, Amy."

Amy ještě vytočila Gerarda a domluvila se s ním, že za deset minut na ni bude čekat před hlavní halou letiště.

Rozhodla se, že si ještě zajde koupit kafe do nějakého z místních bufetů.

Vybrala si hned ten první, na který narazila, a postavila se do fronty.

,,Slečno!" zavolal jakýsi mladík. Otočila se na něho a zjistila, že se dívá na ni.

Věnovala mu tázavý pohled. Přišel k ní.

,,Nechcete si přisednout ke mě?"

Zamračila se.
,,Promiňte, ale já nemám moc času. Nashledanou," chystala se odejít.

,,Nejste náhodou ta slečna Taylorová z projektu Amazon?"

,,Ano, ano jsem..." Znovu se zamračila. ,,A kdo jste vy?"

,,Mattew Mac. Jsem taky člen výpravy a mám takový pocit, že jsme spolu v týmu." Mile se usmál.

,,Ano, to asi ano, vaše jméno je mi povědomé," oplatila mu úsměv.

,,Máte odvoz, slečno Taylorová?"

,,Ano, Gerard, totiž, pan Boyd pro mě přijede. Chcete vzít na základnu?"

,,To bych byl docela rád. Americké taxíky jsou prý drahé."

Amy se zasmála.

,,Asi už na mě bude čekat, naše konverzace nás dost zdržela," podotkla. ,,Pojďte za mnou, pane Macu."

,,Pro vás Matt, slečno Taylorová."

,,Mě říkejte Amy, Matte. Ale už pojďte."

,,Amy!" Hnědovlasý muž vyskočil z auta a hnal se k dívce.

,, Ahoj, Gery," objala ho. ,, Jak se máš?"

,, To bych se měl ptát spíš já tebe, nemáš otlačenej zadek z toho letadla?"

,,O letadle už ani cek. Mám toho dneska dost. Gery, můžeme vzít do základny i pana Maca? Nebo už nemáš místo?"

,,Místo mám, jen si oba nastupte."

Podali si s Mattem ruce a za chvíli už všichni tři ujížděli po prašné silnici do základny.

××××
Budu moc ráda za vote nebo komentář :)

××××Budu moc ráda za vote nebo komentář :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Rainforest Spirit Kde žijí příběhy. Začni objevovat