15. Inkoust nevydržel...

64 5 6
                                    

Všichni se nevěřívně dívali na tu hromadu palmového listí a promočené hlíny. Naděje na schování před bouřkou byla deštěm spláchnuta jako uhnívající lístek ze stromu. 

Co teď?

Jack, jako obvykle, zachoval klid.

,,Nevadí. Rozhodně tady musí být i jiná možnost. Kouknu se do mapy."

Rozešel se směrem k batohům, které si, dost nezodpovědně, nechali u nynější hromady. 

Po chvíli konstatoval: ,,No nevím, proč je na nich napsáno Waterproof. Jsou úplně durch."

A opravdu, batohy byly na omak úplně promočené.

,,Jenom doufám, že to neproteklo dovnitř," nervózně se usmála Grace.

,,Určitě proteklo," řekl Jeremy.

,,Á, pán se ozval," ušklíbl se Richard.

,,Richi, nech toho," zadržovala ho Amy.

,,Proč? Všichni makáme na záchraně tady těch dvou a on se sotva dotkl provazu."

,,To není pravda," zastávala se Jeremyho Amy.

,,Nechte toho, všichni tři!" okřikla je Grace. ,,Copak nevidíte, v jaké jsme situaci?"

,,Situaci asi jo," odpověděl za ně O'Brian, ,,ale především nevíme, kde jsme," prohrábl si strniště.

,,Cože?" zhrozila se Amy.

,,No, jak bych to řekl. Déšť kapku protekl do batohu k mapě a inkoust na papíře, jaksi... nevydžel," odpověděl.

,,Děláš si legraci, že jo?" ozval se Will, který stále držel Alex.

,,Rád bych, ale bohužel nedělám. Opravdu nevím, kde jsme."

,,Chceš říct, že tudy jdeš poprvé a že jsi šel celou tu dobu podle mapy?" změřila si ho Grace.

,,Nejdu tady poprvé, to rozhodně ne. Jenom se obávám, že v tomhle dešti neuvidíme na cestu, kterou se musíme dát. Z téhle pěšiny vedle totiž nesčetně jiných cestiček a bez mapy nevím, jakou se musíme dát."

Do téhle chvíle si všichni mysleli, že to snad ani nemůže být horší.

Může.

,,Fajn, takže jsme se ztratili, průvodce nemá mapu a nad námi se čerti žení." Grace založila ruce na prsou a naštvaně probodávala pohledem Jacka.

,,Já za to nemůžu," zvedl ruce na obranu průvodce.

,,A kdo asi?" soptěla dál Grace.

,,Přestaňte, vždyť se pořád jenom někdo hádá. Alex má horečku a vy tady na sebe štěkáte a dohadujete se, kdo za to může," zlobila se Amy. ,,Nemá cenu dávat to někomu za vinu, ale měli bychom něco podniknout, něco chytřejšího, než co jsme podnikali doteď."

,,Výborně," zatleskal jí Rich. ,,Máš nějaký nápad?" dodal s úšklebkem.

,,Půjdu se podívat po té pěšině," oznámil najednou Jack. Ostatní se na něj nevěřícně podívali.

,,Cože?"

,,Víš, Amy, ty jsi sice nahodila velmi slibný plán, totiž podniknout něco chytrého, ale máš nějaký lepší nápad?"

,,To sice nemám, ale tohle je holé šílenství, jít v bouřce do pralesa," pokračovala Amy.

,,Půjdu s tebou, O'Briane," ozval se najednou Jeremy.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 09, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Rainforest Spirit Kde žijí příběhy. Začni objevovat