×Věnováno @DiaTess, díky za krásné komentáře, doufám, že se ti příběh bude líbit i nadále ☺×
,,Lidičky, za dvacet minut je shromáždění. Počkáme tu?" ptal se hlasitě se Matt.
,,Matte, zklidni se. Nejsme na večírku," klidnila ho Kate.
,,Nemůžu uvěřit, že mu je 24. Na chatce se chová jako čtrnáctiletej puberťák," konstatoval Bobby.
,,Na chatce? Jakto, že já jsem sama?" nechápala Amy.
Bobby jí vysvětlil, že je lichý počet žen, a tak na ni vyzbyla zrovna jednolůžková chatka.
,,Na stanovištích v Amazonu je ale jedna místnost se šesti postelemi, takže bych se být tebou nebál, že bys trpěla depkami ze samoty. Ještě budeš všechny proklínat, že musíš bydlet zrovna s námi," pokračoval Bobby.
,,Bobby, víš... Já nebudu s vámi v týmu."
,,Jakto?" vytřeštila oči Kate.
,,Jakási Jude ze čtvrtého oddílu onemocněla, a tak udělali nějaké změny a já jdu do prvního."
,,Amy, to snad ne..."
,,Buďte ráda," uklidňoval Amy ji David. ,,S námi byste se zbláznila."
,,Davide, my si vykáme?" divila se Amy.
,,Myslím, že jsme si ještě nepotykali."
,,Tak to můžem udělat teď. Amy," vztáhla k němu ruku.
,,David."
Amy si potykala i s Emmou a Mattem.
Náhle zazněl hlas z mikrofonu v přední části jídelny.
,,Vážení přátelé. Mám tu čest vás všechny přivítat na vědecké akci s názvem Amazon. Jsem rád, že jsme se ti sešli v takovém počtu," hlásal George Rock. ,,Doufám, že jste se seznámili se základy života na této základně, protože se právě tato budova stane, kromě dvou měsíců, které postupně strávíte na výpravách v Amazonu, vaším domovem na půl roku. Ze srdce vám přeji co možná nejlepší vědecké objevy a hlavně, ať tento půlrok přežijete bez úhony.
Teď už bych rád přešel k rozdělování členů do týmů.
Jsou dohromady čtyři týmy. V každém týmu bude šest lidí.
Tým číslo I. tvoří tito lidé. Grace Mc'Abrahamová - prosím, pojďte ke mě Grace - Amy Taylorová," Amy taky šla za Georgem k mikrofonu, ,,Alexandra Woodová, William Kirkwood, Richard Jameson a Jeremy St John.No to mě podrž, to je ten chlap, co do mě při snídani vrazil! pomyslela si Amy při pohledu na Jeremyho St Johna.
,,Srdečně vás tu ještě jednou vítám. Váš tým bude jako první absolvovat výpravu do džungle. Seznamte se a můžete si začít připravovat věci. Vyrážíte za tři dny."
××××
Tento díl trochu kratší, doufám, že nevadí.
Díky za vote a komentáře 😊
ČTEŠ
Rainforest Spirit
RomanceAmy je mladá zooložka, která se rozhodne zúčastnit se velké výzkumné akce v Amazonu, největším pralese na světě nacházející se v jižní Americe. Součástí této akce jsou také týdenní výpravy přímo do nitra pralesa. Amy se se svým týmem na takovou výpr...