3. Základna u Amazonu

71 9 1
                                    


Za dvacet minut uviděli značku
Prales Amazon - chráněná přírodní rezervace.

A pod tím byla menší značka:
Vstup pouze s povolením správy rezervace.

,,Máte povolení?" zeptal se Gerard.

,,Já jo," odpověděl Matt.

,,Já taky," zahrabala Amy v kabelce pro peněženku. Vytáhla z ní kartičku s logem rezervace, jejím jménem a s textem, kde se vysvětloval důvod povolení.

,,Fajn, tady bude závora, tak tu kartu naskenujte, ať můžeme jet dál."

Přijeli k červenobílé závoře. Byl tam sloupek se zabudovaným scanem a informacemi o použití.

Amy, Matt i Gerard přiložili povolení pod scan, závora se otevřela a oni vyjeli vstříc deštnému pralesu.

,,Už přijeli," slyšeli dívčí hlas odněkud z dálky.

Drobná dívka běžela k autu.

Amy otevřela dveře.

,,Amy!" vyjekla dívka nadšeně.

,,Ahoj, Kate! Tak ráda tě vidím!" mačkala ji v objetí. ,,Jak se máš?"

,,No, řeknu ti, devět hodin v letadle, mám toho dost. Co ty?"

,,Jsem na tom podobně," ušklíbla se.

,,Mládeži," volal Gerard, ,,pojďte si vzít ty kufry. Za chvíli jedu pro další líný zadky!"

Amy se na něj zamračila, že kdo je u něj zadek, ale Gery ji usadil odpovědí, že ten zadek stojí přímo před ním.

Kate se Amy nabídla, že jí půjde ukázat její chatku.

,,Je to támhleta," ukázala ta malý dřevěný domek asi 20 metrů od základny.

,,Amy, tak pojď," táhla ji za paži, když se Amy pořád nehnula z místa.

,,Ehm, jo, jasně. Jdem," vykročila za Kate.

Přišli k chatce.
Kate otevřela dveře a Amy vstoupila dovnitř. Usmála se.

Chatka byla malá, akorát pro jednoho, ale na pohled velmi útulná. Hned u dveří byla malá předsíňka s věšáky a botníkem. Za ní byla hlavní místnost , kde byl stůl, u něj dvě židle, v rohu kuchyňka se sporákem a pár kredencemi na nádobí. Amy je otevřela a uviděla, že jsou vybaveny.

,,Paráda, můžu vařit. To je moje druhá nejmilejší věc," usmála se.

,,Však ta první na tebe čeká v garáži," zasmála se Kate.

Amy tedy ještě v rychlosti proběhla zbytek chatky.

Na druhé straně obýváku byl malý gauč a krb. Dalšími dveřmi se vešlo do ložničky, kde byla jedna postel, reparaterský stůl, zásuvky a skříně, jedna na oblečení a druhá na vědecké vybavení.

Amy vylítla z chatky a rychlým krokem spěchala k ústředním garážím.

,,Já to furt nechápu. Jak můžeš být na ty motorky tak ulítlá?" kroutila hlavou Kate, když běžela za Amy.

Otevřela dveře, kde byla cedulka Amy Taylorová . Už se nadechovala, že pozdraví svou černou lesklou krásku, ale zarazila se. U motorky stál tmavovlasý muž a zálibně si ji prohlížel.

,,Neumíte číst?" obořila se na něj Amy.
Muž se lekl a uskočil.

,,Ehm... P - promiňte, slečno," koktal. ,,Dveře byly otevřené, tak jsem se podíval. Je to kočka."

,,Mohl jste se dovolit majitele."

,,Nevíte, kde bych ho mohl najít?"

,,Stojí před vámi. Amy Taylorová."

,,Slečno Taylorová, máte parádní motorku. Je nezvyklé, aby žena jezdila-"

,,Nemusíte mi to připomínat," utla ho. ,,Každý má nějakou hobby. Vy v těch kalhotách vypadáte jako nějaký kauboj."

,,To jsou rajtky," pohladil kalhoty. ,,Jezdecké kalhoty."

,,Máte tu koně?"

,,Ne, ale kamarád má. Chcete se jít podívat?"

,,Promiňte, teď jsem přijela. Ale přijdu se podívat. Jak se jmenujete?"

,,David Harley. III. oddíl Praxe," zasalutoval.

Amy zvedla obočí a zakroutila hlavou.

,,Tak zatím, nashle."

,,Nashle, Amy."

××××
Doufám, že se vám příběh líbí. Pokud ano, dejte mi o tom vědět v komentu 😉

 Pokud ano, dejte mi o tom vědět v komentu 😉

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Rainforest Spirit Kde žijí příběhy. Začni objevovat