Grace, Alex, Richard, William i Jeremy se ukázali jako velmi milí společníci.
I když trávil Jeremy většinu času na louce za základnou, Amy si s ním, jako s ostatními, potykala a nezávazně se bavili o všem možném.
Jak se Amy dozvěděla, Grace je z jejich týmu nejstarší, je jí 27. Pochází z Anglie a rozumí snad úplně všemu v přírodě. Přátelská, milá, vtipná. Všem se hned zalíbila.
Alexandra, nechávajíc si říkat zkráceně Alex, je drobná, ale zato velmi chytrá a fyzicky silná. Od šesti let totiž závodila v gymnastice. Nejlépe rozumí ptákům a doma chová šest druhů papoušků!
Richard. V tom našla Amy skvělého parťáka pro ježdění na motorce. Do toho sportu byl, stejně jako Amy, úplně zblázněný, ale i přesto zůstávala velká část jeho těla oddaná savcům a obojživelníkům.
Will. Kluk do nepohody. V dětství chodil do skautu, takže věděl, jak v přírodě přežít. Doslova. Zaměřen byl na plazy. Miloval je, dokonce měl doma obrovitou čtyřmetrovou anakondu. A mezi námi, celkem dost pokukuje po Alex. No, uvidíme.
Jeremy je zvláštní. Milý, oddaný zvířatům, ale stejně plný tajemství. Moc toho ten den nenamluvil, ale stejně se Amy zeptal na několik otázek ohledně zoologie. Zjistila, že jeho nejhlavnějším smyslem života jsou koně. Víc nic. Zatím.
Amy se rozhodla, že půjde navštívit svoje přátele z trojky. Když šla směrem k základně, uviděla Matta.
,,Čau, Amy!" vítal ji z dálky.
,,Ahoj, Matte. Jak se máš?"
,,Já dobře, ale co ty? Jak se ti líbí v jedničce?"
,,Jsou fajn. Zítra balíme a pozítří odcházíme."
,,Těšíš se, co?"
,,Jo. Fakt hodně."
,,Závidím ti."
,,Nemusíš. Taky půjdete, Macu."
,,Víš, jak je nanic mít takovýhle příjmení? Všichni mi říkají BigMac. Jako ten hamburgr z Mekáče, vždyť víš."
Amy se smála.
,,Hele, někdo přijel," ukázal Mattew na terénní auto, které přijelo před základnu.
Dveře se otevřely a vystoupil vousatý, hnědovlasý muž.
,,Už musím jít, ahoj, hamburgre!" zasmála se Amy, poplácala Matta po rameni a rozběhla směrem k autu.
,,Bene!" mávala na muže.
,,Amy, ahoj," smál se a objal ji. ,,Promiň, že jsem tě přeložil do jedničky, že nejsi s Kate a tak. Ale Jude-"
,,Bene," přerušila ho, ,,mě to nevadí. V pohodě," usmála se. ,,Jednička je super."
DALŠÍ DEN
,,Takže, teď přečtu všechno, co máme mít, a vy si zkontrolujete, jestli to máte," překřikuje Grace všechny z jedničky.
Dneska se shromáždili všichni v Richardově chatce, aby si zkontrolovali, jestli mají všechno potřebné k výpravě.
Grace začala. ,,Baterka, sirky, softshellové oblečení, fleecové-"
,,Grace, zpomal!" vykřikl Will.
,,Nestíhám."
,,Fajn, tak znovu. Baterka... Sirky... Softshell... Fleece... Máte?"
Všichni přisvědčili.
,,Větrovka, nepromokavá bunda, vařič, maso v konzervě, fazole v konzervě, voda-"
,,Grace!" vykřiklo všech pět naráz.
,,Tak víte co? Tady si to vemte, když nestíháte."
Položila papír se seznamem na podlahu, takže všichni mohli v klidu zkontrolovat, jestli všechno mají.
,,Nemám vařič," hlásil Will.
,,Půjčím ti svůj," nabídla mu Alex a krásně se na něj usmála.
Will jí úsměv opětoval a dodal: ,,Díky."
Amy se podívala na Jeremyho, který se hihňal. Teda, pokud se kluci můžou hihňat.
,,Alex, to je v pohodě, máme nějaký vařiče na skladě," smála se Grace.
,,Ale já mu půjčím!" ukázala Alex na Willa, i když pohled měla na Grace.
,,Dobře, dobře!" zvedla ruce na obranu, ale pak spíš pro sebe dodala, že radši stejně vezme jeden do zásoby.
××××
Ahooj! Omlouvám se za zpoždění. Nefungují mo data, a tak jsem napsala alespoň pět dílů a konečně jsem je mohla vydat. Tak doufám, že se vám příběh líbí :)
ČTEŠ
Rainforest Spirit
RomanceAmy je mladá zooložka, která se rozhodne zúčastnit se velké výzkumné akce v Amazonu, největším pralese na světě nacházející se v jižní Americe. Součástí této akce jsou také týdenní výpravy přímo do nitra pralesa. Amy se se svým týmem na takovou výpr...