RUMAh

209 10 0
                                    

semua orang ada tempat berlindung dari bahaya kan? especially kat Malaysia ni yang memang jarang sangat dapat tengok orang miskin. memanglah ada tapi kurang...

dan memang tak munasabah kalau ada yang baca ni komen dia tak ada rumah sebab elok-elok pulak dia ada internet untuk baca cite ni.

kisah hari ni ialah kisah benar...

rumah HANTU bukan, Rumah yang ada JIN menginap...

rumah hang ada?

saya ada satu kisah yang saya kutip di jalanan...

 Kawan Punya Story

story dia camni

nak jadikan cerita, dia ni anak polis so adalah kan tempat family polis tu menginap dan tempat tu macam apartment lah.

dia tinggal kat tingkat 4...

rasanya kalau tak silap saya dia ada masalah sikit dengan sorang penguni apartment tu, budak perempuan jugak, tinggal kat tingkat 5 betul-betul atas kawan saya tu.

rasanya saya tak perlu ceritalah pasal kenapa boleh gaduh tu, membuka aib orang kata.

tapi yang pastinya kawan saya memang tak suka dia, halnya, budak tu selalu main guli dan memang adat orang tinggal apartment yang benda apa pun orang tingkat atas atau mana-mana tempat kat apartment tu, semua orang boleh dengar.

tu yang buat kawan saya menyampah.

tapi hari tu... sekali lagi, pada waktu malam, dia dengar budak tu main guli, dia nak marah sangat, dahlah main guli, main seret-seret barang pulak tu, memang boleh dengar lah kerusi rumah atas tu diseret ke hulu ke hilir,

yang jadi hairannya, budak yang dia tak suka tu takde kat rumah, then apa benda tu?

kalau belum rasa benda ni tak adalah seram sangat, sebab itulah saya yang ditakdirkan untuk bermulut celupar ni kata:

"OI malam karang takut benda tu intai ikut tingkap, dia stalk hang malam ni"

dan saya terkena se das tumbukan, yang memang menyakitkan tapi worth it.

saya agak yang dia cemas malam tu...hehe



Koleksi Lawak Seram Where stories live. Discover now