Sorry...pls baca permohonan maaf ini...

181 10 0
                                    


sye mengalami satu sindrom yang dipanggil 'Writer's block' jangan kata nak tulis karangan dn cite-cite yg berjela, nak tulis ayt merapu tak tahu ape pun payah, ini bukan bermakna nak stop update mende ni k? just tunggu bila ade idea mari baru nak buat, tengh dalm proses rancang plot cerita, yup, CERITA, yg akan dimulakan bila sye ade mood nanti.

sebab kenapa saya nak berhenti tulis mende ni sekejap? well, simple, sye tak ade idea, okay, pengalaman itu ade cume care nak kembangkan ayt tu payah...

dan, saya nak sambung lukisan komik lama saya dan saya masih student jadi masa memang menyekat.

filem anime, anime dan manga yang saya sedang cuba untuk habiskan juga menunggu...

dan yeah, saya memang ada plan untuk buat satu cerita seram rekaan otak saya yang saya dapat seluruh plot ceritanya dalam mimpi saya hari tu...

dan cerita itu akan diselang-selikan dengan kisah seram pendek saya atau kawan atau kenalan atau sape-sape sahaja yang ceritakan cite hantu dia kat saya.

dan saya, walaupun dalam keadaan terpaksa, saya merupakan orang yang boleh dipercayai dengan janji...

dan pasal komik lama tu, komik tu memang dah berkulat dan saya bercadang buat remake, dan komik itu komik yang paaaannnnnjjaaaangggggg jadi saya akan meng'update' luar biasa slow buat masa ni.

saya juga ada projek 'online' yang saya baru start so...haha

nasihat saya..pastikan anda sediakan jadual waktu anda dengan betul dan jangan start buat projek baru bila projek lama belum siap...

i'm so sorry, mianhye, Gomen'nasai, dan sorry dalm mane mane bahasa lain

harap memahami...

sincerely,

IamZombie

Koleksi Lawak Seram Where stories live. Discover now