Kapitola 9.

94 7 10
                                    

Jakmile Loki dostal dvě krabičky, v niž byl pyl z růží a v té druhé plamen z Hellheimu, octnul se vedle Dary

,,Tak co, byli asi naštvaní co?"

,,Spíš naštvané....Ale mám toto." Podal ji věci co získal a Dara je hned uschovala do brašny, které si Loki až do teď nevšiml ,,To je neutrální brašna," poznamenala ,,myslím že ten oheň by tady ve Vallhale natropil dost škody, než ho dáme do toho jezírka."

Loki nechápavě nadzvedl obočí ,,Proč sakra do toho jezírka vzpomínek nebo co to je?" zeptá se trošku rozčileně...

Už ho opravdu nebaví ten zžíravý pocit bezmoci, kdy nemá nic pod svou vládou. Dříve to bylo takové jiné.

Užíval si, když on byl ten co určuje pravidla.

Ale pak se objevila ona a obrátila celý jeho život naruby...


A ještě Dara k tomu... Co jsem komu udělal?! 

Jestli se ti podaří to co po tobě chce, bude to tvoje tchyně... Tak si to moc nerozházej, nebo ti nepohlídá děti

Co to sakra zase meleš?!


,,Proč třeseš hlavou jak kráva co odhání mouchy?" Zeptá se nechápavě naopak Dara ,,Jen jsem se trošku zamyslel a ta myšlenka se mi.. No.. Moc nelíbila." Dara kývla na jeho odpověď kývla a dala se do vysvětlování


,,Vzpomínky dokážou navrátit ztracenou mysl k původnímu jednání. Uvědom si, čím teď má dcera prochází," dotkla se jezera a oba mohli spatřit zmatenou Adrianu jak ničí nějaké sochy ,,je zmatená, netuší co dělá.

Takže když utvoříme světlo života v tom jezeru, dostaneš zároveň i možnost navracet ji vzpomínky."


Když s Loki ve zkratce dozvěděl, proč potřebuje jezírko vzpomínek (Jak ho sám nazval), zamysleli se s Darou, kde se nejspíš nachází hrob posledního a přesto zapomenutého vládce Zaurků.


***

Nad Derliosem se začala vztahovat mračna, z okolních řek se staly nezkrotitelné živly jak nebesa plakala.

Vyplavila se zasetá semena rostlin a do spíží taktéž začalo zatékat... Zásoby ztrácely na kvalitě...


,,Lesy už neudrží tolik vody mechy jsou již tolik nasáklé, že když se někdo opováží vylézt z domu do toho strašného počasí či do lesa, propadne se, protože vznikají bažiny." Říkala o svém revíru bohyně lesů ,,Lesní víly se nemají kam schovat a nemocní, jak pak asi můžou pomáhat lesu?"

,,Zairo, ani nevíš co máme za problém my, obyvatelé pod vodou." usmála se smutně Vivien ,,Ty lijáky zmnohonásobili proudy v řekách a ty nám strhali obydlí.. K tomu se pobláznily ryby." povzdychla

,,Vojáci se nepředstavitelně bojí... Jak jim mám sakra velet, když sám ještě nemám žádné zkušenosti?"

,,Oheň moci slábne, takže si nestěžujte, za chvilku už nebudete mít moc žádnou."

,,Zvířata se skrývají..." 

,,...A moji lovci nemůžou pro obyvatelstvo sehnat žádné maso!"

,,Co maso! Já kvůli tomu dešti nemohu nechat nic růst!"

,,Vaše problémy... Pfee... Nemohu děti v noci uklidnit? Cožpak tak může pracovat bohyně snů?Ani jednu noční můru nemohu nikomu způsobit, jenže rovnováha už kolísá!"

,,Zatracenci se nebojí a vylézají ven!"

,,Počkat? A když Adriana odešla? Jak dlouho se ještě bude střídat den a noc, já totiž..."


,,DOST!" vykřikla Lusy nešťastně ,,Já chápu vaše problémy, ale nikdo to teď nemá lehké! Adriana má teď určitě velké problémy a my se jen hádáme... Nevím co přesně by teď udělala ona, já však doufám, že schválíte Sianin návrh..." Jmenovaná si stoupla a nenuceně pronesla ,,Měli bychom obyvatelstvo ubytovat zde. Všichni víme, že jen zde budou alespoň v trochu věším bezpečí." 

,,Doufám" šeptla si pro sebe, po schválení návrhu...


***

Adriano...Musíš zastavit mého otce!

Plakala holčička a sledovala kolem sebe spoušť co nadělal...







Ahoj! 

Mno, tato kapitola je horší a možná ještě kratší než ta předešlá, ale co už...Hold trpíte se mnou díky mé neschopnosti promýšlet příběhy dopředu xD

Ale už teď vám můžu slíbit, že další příběh bude promyšlený...Trochu...


a teď zpět k příběhu, ve kterém si nebudete všímat neustálého ALE a ŽE (taková mini dohoda :3 :D )

Myslíte si, že to Loki zvládne? 

A Lusy co nezvládá už teď co? :D 

A kdo je ta holčička a kdo je její otec? :D (Jestli to někdo uhádne, jdu se zahrabat! :D)

Jestli je tam cokoliv nepochopitelného, piště do komentů, já odpovím :D 

Jestli se vám něco nelíbí, pište do komentů, já odpovím :D 

Jestli se vám něco líbí, pušte do komentů, já jsem happy! :3 :D 


Tak užívejte prázdniny :DD 

Čus čus :))










Chladný konecKde žijí příběhy. Začni objevovat