Kapittel 11

2.6K 59 1
                                    

Louis POV

Jeg ble stående å se etter Alexia. Zayn så sint på meg.

"Hva er det som skjer?" Niall kom inn og så ryggen på Alexia som løp opp.

Jeg svarte ikke, Niall tok resten av pizzaen som sto på bordet og forsvant ut av kjøkkenet uten å vente på svar.

"Du burde være snillere mot søsteren din" sa Zayn.

Jeg svarte ikke. Jeg hadde kanskje vært litt vel sur, men jeg hadde jo sagt at ingen fikk flørte med søsteren min.

"Du burde respektere søsteren din og hvem hun dater" sa Zayns stemme bak meg.

Burde jeg det? Jeg viste ikke, kanskje? Jeg tenkte lenge. Burde jeg gi henne lov til å være sammen med Zayn?

Jeg gikk ut av kjøkkenet og opp til Alexias rom.

Jeg banket på døra og gikk inn.

Jeg hørte snufs, hulk og gråt.

"Alexia?"

"GÅ VEKK!" ropte hun.

"Jeg vil bare prate litt" sa jeg rolig.

Alexia svarte ikke.

"Zayn" sa hun bare.

Jeg stakk hodet ut av døra.

"Zayn, pell deg hit" ropte jeg.

Zayn kom løpende.

"Hva skjer?" spurte han.

"Alexia vil snakke med deg" sa jeg.

"Louis blir du med å game FIFA?" ropte Niall.

"Klart" jeg løp ned.

Zayn POV

Jeg gikk inn på rommet til Alexia. Zevs kom inn etter meg.

Jeg satte meg på senga hennes og strøk henne på ryggen.

Jeg smilte og kysset henne.

Hun trakk seg sakte unna. Jeg smilte.

Alexia så på meg. Jeg tørket bort tårene hennes.

Zevs slikket henne i ansiktet og hun begynte å le.

Jeg lo jeg også. Alexia satte seg opp og klemte meg.

Jeg klemte henne inntil meg.

Jeg kysset henne på pannen.

Alexia POV

Jeg hadde Zayns sterke og varme armer rundt meg.

Zayn kysset meg på pannen og smilte. Jeg så opp på ham, han hadde fortsatt armene rundt meg.

"Middag" ropte Liam nedenfra. Zayn reiste seg og hjalp meg opp. Vi gikk ut i gangen og ned på kjøkkenet. Niall satt ved bordet alt og siklet etter pizzaene.

Louis så ikke på meg da vi kom inn. jeg satte meg ved bordet og Zayn satte seg ved siden av meg. Louis satte seg mellom Niall og Liam. Han møtte fortsatt ikke blikket mitt. Det var taust under middagen. Alle spiste og ingen sa noe. Liam vasket opp etter oss og vi gikk inn i stua. Niall satt i sofaen og så på tv. Zayn og jeg satte oss ved siden av hverandre. Louis sto i døra. Han var pottesur fortsatt.

"Jeg stikker til Harry" sa han og trampet ut av rommet. Ytterdøra smalt igjen etter ham.

Zevs så på oss. Jeg satte meg på gulvet og lekte og tullet med ham.

Zayns POV

Jeg så på Alexia, hun satt på gulvet og lekte og tullet med Zevs. Hun var så søt. Zevs bjeffet og slikket henne i ansiktet. Alexia lo. Niall og Liam begynte å spille FIFA. Alexia så opp på meg og smilte.

Big brother?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant