Kapittel 24

1.4K 68 10
                                    

Jeg møtte Zayn utenfor en av suvenirbutikkene i Disneyland. De andre skulle være lenger, men Zayn og jeg dro. Det var flere at karusellene jeg ikke kunne ta siden jeg var gravid og vi hadde sett hele parken. Jeg hadde en pose i hånden.

"Hva har du kjøpt?" spurte Zayn.

Jeg tok opp en tigergutt bamse og viste til han.

"Tenkte babyen skulle få denne" sa jeg.

"Babyen er allerede bortskjemt før den blir født"

"Kanskje litt" fniste jeg.

Zayn smilte, vi tok en taxi til Eiffeltårnet. Vi satte oss på gressplenen foran Eiffeltårnet og så opp, mens vi hadde piknik. Vi koste oss. Han hadde armen rundt meg og jeg hadde hodet på skulderen hans. Vi satt lenge og bare koste oss. Zayn så på klokka.

"Vi bør dra tilbake til hotellet" sa han.

Vi reiste oss opp, Zayn stoppet en taxi og vi dro til hotellet.

"Zayn skynd deg!" ropte jeg.

Jeg sto i gangen og ventet. Vi skulle på ultralyd og få vite og vi får jente eller gutt. Jeg er 5 måneder på vei nå og magen min er stor.

"Ja da, ja da, jeg kommer" hørte jeg Zayn svare. Jeg hørte latter fra stua. Louis og Harry lot som de spilte Fifa men jeg gjennomskuet dem lett. De lo. Liam ristet på hodet og Niall var ute på date med Ashley. Zayn kom ned trappa.

Vi gikk ut i bilen. Zayn startet den og vi kjørt mot sykehuset. Jeg var spent og gledet meg. endelig skulle vi få vite om det var en gutt eller jente i magen min. Vi parkerte og gikk ut av bilen. Inne på sykehuset satte vi oss på venterommet. Det var bare en annen der. En gammel dame.

"Alexia Tomlinson"

jeg reiste meg og fulgte etter legen inn på et rom. Jeg la meg på senga. Zayn satte seg på en stol og holdt hånden min. Legen tok vekk toppen min og smurte gele over den. Det var kaldt. Legen undersøkte magen min og Zayn og jeg fulgte med på skjermen.

"Vil dere vite kjønnet?" spurte legen.

Vi nikket.

"Gratulerer, dere skal få en gutt"

jeg så på Zayn. Vi skulle få en gutt, en frisk og fin gutt lå i magen min. En tåre trillet ned kinnet mitt. Vi dro hjem.

"Gutt eller jente?" spurte Louis da vi kom inn døra.

Jeg så på Zayn.

"Gutt" sa vi i kor.

"Gratulerer" Ashley smilte og klemte meg.

"Vi skal ut, noen som blir med?" Harry så på oss.

"Jeg blir her" sa jeg.

"Jeg blir her med deg" sa Zayn.

Resten ville bli med ut. De andre forsvant og Zayn og jeg var alene.

Jeg lå på sofaen og hvilte hånden på magen min. Jeg kjente et hardt spark mot hånden min.

Zayn så på meg.

"Er det noe galt?" han satte seg foran meg.

jeg tok hånden hans og la den der babyen hadde sparket. Jeg kjente babyen sparke igjen og Zayn smilte.

"Jeg kjente det, babyen sparket"

Jeg nikket og smilte. Zayn strøk meg over magen. Jeg så på mobilen min. Vi hadde hatt en fotoshoot bare han og jeg og et av bildene var nå bakgrunnsbilde mitt og hang på rommet vårt. På bilde satt Zayn foran meg og kysset magen min. I morgen skulle Zayn på turne igjen, men bare i to måneder.

Hva syns dere? Håper dere liker delen,beklager at den ble så kort

Big brother?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant