Kapittel 26

1.4K 65 21
                                    

Jeg har bursdag i dag. Fordi dere er så snille får dere gave av meg. Den siste delen av big brother kommer nå. En epilog vil komme senere. Takk for alle som har lest denne historien.

Smertene ble verre og verre. Bare Zayn kom snart. Jeg prøvde å hvile men det var umulig. Sam hadde kommet tilbake, hun og Ashley satt og pratet. Døra åpnet seg. Zayn kom inn.

"Alexia" han løp bort og klemte meg.

Jeg gråt og klemte han forsiktig.

"Det gjør vondt"

"Jeg vet det, men det er snart over"

Jeg svarte ikke, bare så på klokka. Zayn skulle ikke kommet før om en halv time. Paul stakk hodet inn.

"Zayn du skylder meg penger for tre fartsbøter" sa han.

Tre fartsbøter?

"Hvor mange fartsgrenser brøt dere på turen?" spurte jeg.

"Eh" var alt Zayn sa.

"Dere kunne blitt skadet" sa jeg.

"Jeg måtte bare komme til deg så fort som mulig" sa han.

Jeg svarte ikke. Legen kom inn igjen. Paul forsvant sammen med Sam og Ashley. Legen undersøkte meg igjen.

"Klar til å presse?" spurte han.

Zayn klemte hånden min.

Jeg så bort på Zayn. Han satt i stolen ved sengen min. I armene holdt han sønnen vår. Zayn smilte stolt. Babyen var ikke så liten til å bli født tidlig. Jeg strakte ut armen og strøk babyen over kinnet. Han så opp på meg med store hazelbrune øyne. Han lignet Zayn på en prikk.

"Det er besøk til dere" smilte en sykepleier.

"Send dem inn" sa Zayn. Han ga meg babyen. Harry, Niall, Liam og Louis kom inn i rommet tett fulgt av Sam og Ashley.

"Gratulerer" ropte de i kor.

"Han er nydelig" sa Sam og Ashley da de så babyen i armene mine.

"Ingen tvil og det er din sønn Zayn" sa Liam.

Louis klemte meg.

"Hva heter han?" spurte Ashley.

Jeg så bort på Zayn.

"Zayden Jacob Malik" sa vi i kor.

Jeg ga Zayden til Zayn igjen. Zayn smilte og kysset han på pannen.

Zayden så opp på ham.

"Hei ZJ" sa Zayn.

"ZJ?" spurte jeg.

"Kallenavnet hans" sa Zayn.

Sykepleieren kom og jaget alle ut av rommet. Zayden hadde sovnet på brystkassa til Zayn.

"Dere kan dra hjem når dere vil" sa hun.

Zayn la ZJ i bilstolen og vi gikk ut av rommet. Vi tok heisen ned. Zayn bar Zayden i bilstolen og jeg bar gavene vi hadde fått. Utenfor sto det masse paparazzier. Zayn la et babyteppe over Zayden. Vi ville ikke ha han i rampelyset enda og vi ville selv legge ut bilde av ham.

Vi gikk ut døra.

"Zayn er det sønnen din under teppet?"

"Kan vi få et bilde?"

"Hva heter han?"

Paul hjalp oss bort til bilen.

"Takk" jeg smilte. Jeg satte bilstolen i bilen og festet den før jeg satte meg ved siden av. Zayn satt foran og Paul kjørte.

Paul parkerte bilen. Jeg gikk ut av bilen og løftet ut bilstolen. Zayn bar gavene og vi gikk inn i huset. Vi tok av oss skoene og jeg løftet Zayden opp fra bilesolen. Vi gikk inn i stua. Harry og Sam satt sofaen. Harry hadde Stephanie i armene. Han hjalp Sam mye med Stephanie.

"Hei" sa Ashley.

"Hei" jeg smilte.

Zayden var våken og så på meg med store øyne. Louis kom inn i stua. Niall satt ved siden av Ashley og Liam, hvor var han?

"Hvor er Liam?" spurte jeg.

"På tur med Thunder" svarte Harry.

"Lou kan du holde Zayden litt?" ba jeg.

Louis nikket. Jeg ga han babyen. Zayn trengte litt hjelp med å bære ting opp. Vi bar opp tingene og satte dem på Zaydens rom. Rommet hans er passe stort, vi delte gjesterommet i to og Zayden fikk den minste delen. Døra er hvit med en blå Z. Rommet er lyseblått. Zayn har malt Disneyfigurer langs hele den ene veggen. Det er Ole Brumm, dalmatinere fra 101 dalmatinere, Mikke Mus, Donald og Ole, Dole og Doffen er noen av figurene. Over sengen hans står det Zayden med hvite tre bokstaver. Rommet er nydelig. Vi gikk ned. Louis satt i sofaen og vugget Zayden. Da han så meg ga han meg babyen.

"Har du hilst på onkel Lou?" jeg så på Zayden.

"Han er veldig snill, men kan være veldig tullete også" sa jeg til han.

"jeg hørte det der" sa Louis.

Alle lo. Sam la Stephanie på leketeppet på gulvet. Jeg la Zayden ved siden av. De var så søte sammen, den lille jenta med blå øyne og lyse krøller og rosa baby heldress og den lille gutten med sort hår og hazelbrune øyne og blå heldress. Jeg tok opp mobilen min og tok bilde av dem.

Big brother?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz