Kapittel 20

1.7K 65 12
                                    

Etter et par timer parkerte Zayn bilen utenfor huset. Jeg gikk ut av bilen Zayn tok bagen og vi gikk opp til huset. Vi gikk inn og tok av oss skoene. Jeg hørte stemmer fra stua.

"Tenk om de er kidnappet, eller skadet" sa Louis.

"De har det sikkert fint" sa Liam.

Jeg gikk inn i stua, Zayn fulgte etter meg.

"Hallo" sa jeg.

"Hei Alexia" Louis snudde seg og så på meg før han så på guttene igjen.

"Tenk om det har skjedd noe galt" sa han bekymret.

Jeg så på Zayn.

"Alexia, du lever" Louis snudde seg igjen og klemte meg.

"det gjør Zayn også" sa Zayn.

Resten av guttene klemte meg også.

"Får ikke puste" stønnet jeg.

Guttene slapp meg og Zayn la armene rundt meg.

Jeg holdt hånden med ringen foran ansiktet til Louis så han skulle se ringen.

"Har du, er dere? Når? Hva? Hæ?" Louis så på oss.

"I går, Zayn fridde til meg på stranden" svarte jeg og kysset Zayn.

"Gratulerer" sa Liam, Harry og Niall i kor.

Jeg smilte og så opp på Zayn. Han var den perfekte kjæreste og forlovede.

"Hor har dere vært? Vi har vært bekymret for dere, lett etter dere og prøvd å ringe dere" sa Liam

"Vi overnattet på hotell" svarte Zayn.

"Mobilene ble slått av da vi la oss og vi glemte å slå dem på" sa jeg.

"Dere kunne sagt hvor dere var" sa Louis.

"Vi glemte det" sa Zayn og jeg i kor.

Guttene har dratt på tour igjen. Det er tre måneder siden Zayn og jeg forlovet oss. Ashley har flyttet inn mens guttene er på tour, så jeg ikke skulle bli så ensom, men jeg har jo Thunder også. Jeg lå på sofaen, jeg følte meg elendig. Jeg var kvalm og hadde kastet opp i over en uke. Nå lå jeg og slappet av med en bøtte foran meg og så på tv.

"Alexia jeg tror ikke du har omgangssyke" sa Ashley.

Jeg snudde meg vekk fra tven og så på henne. Ikke omgangsyke? Hvorfor skulle jeg ellers spy?

"Brukte du og Zayn beskyttelse da dere hadde det sist?" spurte hun.

"Jeg tror ikke vi gjorde det" sa jeg langsomt.

"Jeg tror du er gravid" sa hun.

"her, ta denne" Ashley kastet en liten eske til meg.

Jeg så på esken, det var en gravidtest. Jeg tok esken med meg og gikk inn på badet. Jeg leste instruksjonene og fulgte dem. Ventet. Jeg tok opp testen. To streker, jeg leste på esken. En strek ikke gravid, to streker gravid. Jeg var gravid. Et lite menneske levde inni meg. gledestårene rant. Jeg la hendene forsiktig over magen min.

"Går det bra?" Ashley banket på døra. Hun kom inn.

"Jeg er gravid" smilte jeg.

Ashley klemte meg.

"Gratulerer" sa hun.

"Takk" jeg reiste meg.

"Jeg ringer legen for deg" sa hun.

Jeg satte meg i sofaen igjen. Ashley kom inn i stua.

"Jeg fikk en legetime til deg, vi må dra nå"

jeg reiste meg opp og tok på meg skoene og jakken min før jeg satte meg i bilen til Ashley. Ashley kjørte mot sykehuset. Jeg så ut av vinduet. Bilen stoppet. Jeg gikk ut. Ashley så på meg.

"Dette går bra" sa hun.

Jeg nikket bare. Vi gikk inn på sykehuset og Ashley snakket med en sykepleier.

Vi satte oss på venterommet.

"Alexia Tomlinson"

Jeg reiste meg opp og gikk mot legen. Legen var en middelaldrene mann med briller. Ashley fulgte etter meg. legen viste oss inn på et rom.

"Legg deg på sengen" sa legen.

Jeg la meg på sengen.

"Så du er gravid og fant det ut i dag?"

jeg nikket.

"Greit, jeg tar en ultralyd for å sjekke om alt er bra" sa legen.

Legen løftet opp toppen min, nå så jeg at magen min hadde vokst litt. Han smurte en kald gele over magen min. Han undersøke magen min. Jeg så opp på skjermen. Legen pekte og forklarte for meg.

"Babyen din er helt frisk og du er nesten tre måneder på vei, du kan komme om en og en halv måned så skal vi finne ut kjønnet"

Jeg skulle ønske Zayn var her nå, holdt hånden min i sin og så babyen vår. Tårene rant igjen. Legen tørket vekk gelen på magen min og ga meg ultralydbildene. Jeg gikk ut til bilen sammen med Ashley. Jeg satte meg i bilen.

"Hvorfor gråter du?"

"Jeg skulle ønske Zayn var her" gråt jeg.

"Vi kan besøke dem på touren, overraske dem" sa hun.

Jeg så på henne.

"Det gjør vi" jeg tørket tårene og smilte.

Vi kjørte hjem. Vel hjemme gikk Ashley på nettet og så etter flybilletter.

"Det er et fly som går om 3 timer" sa hun.

"Det tar vi" sa jeg.

Vi pakket en bag hver, vi kunne kjøpe ekstra klær når vi kom fram og leverte Thunder hos broren til Ashley som drev kennel og kjørte mot flyplassen.

"Hva skal jeg si til Zayn?" spurte jeg.

Big brother?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz